به مناسبت هفته سلامت

ویزیت رایگان بیماران در آستارا

دکتر حسین احمدی گفت: ویزیت رایگان بیماران از جمله برنامه هایی است که برگزاری آن به مناسبت های مختلف همواره استقبال شهروندان را در پی داشته است
کد خبر: ۲۶۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲ 23 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ،دکتر حسین احمدی گفت: ویزیت رایگان بیماران از جمله برنامه هایی است که برگزاری آن به مناسبت های مختلف همواره استقبال شهروندان را در پی داشته است.

وی با اشاره به اینکه امروز 262 نفر از شهروندان به مناسبت هفته سلامت در پنج مرکز بهداشتی و درمانی رایگان ویزیت شدند ، افزود: مراکز بهداشتی درمانی شهر لوندویل ، روستای عباس آباد ، روستای ویرمونی ، روستای عنبران و مرکز بهداشتی درمانی شهید محمدزاده آستارا اقدام به ویزیت رایگان بیماران کردند.

وی اضافه کرد: در سطح این مراکز پنج پزشک عمومی با شبکه بهداشت و درمان آستارا مشارکت داشتند.

وی با بیان اینکه هم اینک ویزیت رایگان بیماران در درمانگاه تخصصی بیمارستان شهید بهشتی ادامه دارد ، اظهار کرد: امروز تا پایان وقت اداری متخصصان قلب ، عفونی ، داخلی ، اطفال ، چشم ، زنان و زایمان ، ارتوپدی و کارشناس تعذیه و رژیم درمانی نسبت به ویزیت رایگان بیماران اقدام می کنند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان آستارا در ادامه از جمع آوری مواد غذایی فروشندگان دوره گرد تا عصر امروز در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: اکثر این مواد غذایی به علت قرار گرفتن در فضای باز ، آلوده بوده و تهدیدی جدی برای سلامت جانی افراد محسوب می شود.

احمدی همچنین دقت به پروانه ساخت ، تاریخ تولید و انقضای هر کالایی را پیش از خریداری و مصرف آن لازم برشمرد و ادامه داد: شهروندان هرگونه شکایات خود پیرامون مسائل بهداشتی را می توانند از طریق تماس با شماره 1490 در میان بگذارند.

اول تا هفتم اردیبهشت ماه هفته سلامت است.

شهرستان 86 هزار نفری آستارا در 200 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار