وقتی دهیاران میاندورود در روز دهیار اجازه صحبت ندارند!

کتمان این واقعیت که دهیاران با دغدغه های بزرگی مواجه هستند قابل تصور نیست و بیان این دغدغه‎ها دستکم تخلیه روحی و روانی این مدیران گمنام را می‎توانست درپی داشته باشد که میسر نشد.
کد خبر: ۲۵۷۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵ 09 July 2016

به گزارش تابناک مازندران، همزمان با 14 تیر روز شهردار و دهیار، مراسمی در مجتمع گردشگری ماهان میاندورود با هدف قدردانی از تلاش های این قشر از مدیران گمنام و پرمشغله جامعه در گستره شهرستانی برگزار شد که با اهدای هدایا و لوح قدردانی همراه بود.

البته در این نشست سخنرانی فرماندار در مورد موضوعات شهرستانی، سخنرانی بخشدار مرکزی در مورد ارزشمندی خدمات دهیاران، نواخته شدن نوای موسیقی فولکوریک(در دو مرحله) و پذیرایی برقرار بود اما دریغ اجازه 10 دقیقه صحبت کردن به دهیاران در مورد مشکلات و دغدغههای مبتلابه شخصی، شغلی و منطقه مدیریتی خود، تا دهیاران با دهانهای بسته قدردانی شده باشند...

کتمان این واقعیت که دهیاران با دغدغه هایی از جمله نداشتن ثبات شغلی، طرح های هادی، موانع مالی، موضوعات فرهنگی روستایی و درآمدزایی محلی مواجه هستند قابل تصور نیست و بیان این دغدغهها ضمن انتقال نظرات به مدیران بالادستی، دستکم تخلیه روحی و روانی این مدیران گمنام را میتوانست درپی داشته باشد که میسر نشد.

نکته مهم اینکه مراسم باوجود اعلام و اطلاعرسانی قبلی، با 90 دقیقه تاخیر آغاز شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار