عرضه ۱۰ محصول فناوران مازنی به بازار

کد خبر: ۲۳۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴ 16 April 2015
رئیس پارک علم و فناوری مازندران با اشاره به شناسایی نخبگان فناور در پارک علم و فناوری استان، گفت: تاکنون ۱۰ محصول فناوران مازنی به بازار عرضه شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی معتمدزادگان امروز در نشست واحدهای فناور با معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه توسعه فضای فیزیکی از مطالبات پارک علم و فناوری است، از تلاش برای رفع موانع در اختصاص زمین مورد نیاز پارک علم و فناوری و توسعه واحدهای فناور در اجرای طرح های صنعتی و اشتغالزایی خبر داد.

وی با اشاره به اینکه  مازندران جز استان‌هایی بوده که با داشتن نخبگان علمی جایگاه مناسبی در کشور دارد، عنوان کرد: در سال 93، 418  میلیون  تومان به شرکت‌های فناور پارک فناوری مازندران تسهیلات اختصاص یافت و این در حالی است که نیاز واحدهای فناور در اجرای طرح‌های پژوهشی بیش از این میزان است.

معتمدزادگان تصریح کرد: 10 محصول جدید تاکنون به بازار عرضه شده و هم اکنون به دنبال ارتقا سطح علمی پارک علم و فناورری مازندران از سطح 3 به سطح 2 هستیم.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی مازندران با بیان اینکه با همکاری منطقه از ترکیه جذب سرمایه‌گذاری انجام شد، تصریح کرد: همکاری با سرمایه‌گذاران یونانی نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی تاکید کرد: امروز با حضور معاون وزیر علوم، پارک علم و فناوری آمل نیز راه اندازی می‌شود.

معتمدزادگان به وجود 42 دفتر واحدهای فناور نیز اشاره کرد و افزود: بخش فنی و مهندسی با 28 درصد بیشترین متقاضیان تشکیل واحدهای فناور را تشکیل داده اند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار