مدیر دانشجویی دانشگاه مازندران

راه‌اندازی نخستین سامانه خوابگاه‌های خودگردان دانشجویی در دانشگاه مازندران

مدیر دانشجویی دانشگاه مازندران از راه‌اندازی سامانه خوابگاه‌های خودگردان دانشجویی در دانشگاه مازندران در سال تحصیلی جدید خبر داد.
کد خبر: ۲۲۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶ 30 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، بهرام آقاجانی از راه‌اندازی سامانه خوابگاه‌های خودگردان دانشجویی برای نخستین بار در سراسر کشور خبر داد و گفت: با توجه به استقبال دانشجویان از سراسر کشور برای تحصیل در مقاطع مختلف این سامانه راه‌اندازی شد.

وی تصریح کرد: دانشگاه مازندران به عنوان بزرگترین مرکز آموزش عالی استان و یکی از دانشگاه‌های برتر کشور با مشکلات خوابگاه روبه‌رو بوده است.

مدیر دانشجویی دانشگاه مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به رویکرد معاونت دانشجویی در سند 1404 به حضور بخش خصوصی برای ارائه خدمات مطلوب به دانشجویان، سامانه خوابگاه‌های خودگران دانشجویی را برای نخستین بار در دانشگاه‌های سراسر کشور راه اندازی کردیم.

آقاجانی افزود: در این سامانه دانشجویان اطلاعاتی از فضاها، مساحت و امکانات رفاهی و بهداشتی، میزان اجاره بهاء و میزان دوری و نزدیکی به محل تحصیل را دریافت می‌کنند.

وی گفت: همچنین تمامی موارد انصباطی در این سامانه برای خانواده‌های دانشجویان قابل دریافت است.

مدیر دانشجویی در پایان تاکید کرد: تمامی افرادی که علاقمند به واگذاری واحدهای خود برای خوابگاه‌های خودگران هستند باید تمامی مدارک خود را تا پایان اردیبهشت به معاونت دانشجویی دانشگاه مازندران تحویل دهند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار