دایی: پرسپولیس توانایی شکست استقلال را دارد

کد خبر: ۲۱۱۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰ 12 April 2016

سرمربی صبای قم معتقد است پرسپولیس با نمایش خوبی که در این فصل ارائه کرده می‌تواند برنده دربی باشد.


به گزارش "ورزش سه"، علی دایی در خصوص شهرآورد پایتخت گفت: هر دو تیم در جدول شرایط برابری دارند اما نباید فراموش کرد که برانکو تیمش را از انتهای جدول بالا کشیده و حضور پرسپولیس در جمع مدعیان نشان از سختکوشی و شایستگی این تیم دارد.

او ادامه داد: گرچه همه می‌گویند دربی هم مثل سایر دیدارها 3 امتیاز دارد اما قطعا نگاه‌های هواداران و خیلی از اهالی فوتبال به این دیدار اینگونه نیست و هر دو تیم برد در این دیدار را بسیار ارزشمند می‌دانند؛ به خصوص در شرایط فعلی که رقابت در جدول هم تنگاتنگ و فشرده است. با این وجود امیدوارم رعایت مسائل اخلاقی مثل همیشه در دستور کار هر دو تیم باشد و کسانی که به ورزشگاه می‌آیند یا در خانه به تماشای بازی می‌نشینند شاهد دیداری زیبا و با کیفیت باشند.

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد نتیجه دربی روز جمعه گفت: هر دو تیم می‌دانند که باید با برد میدان را ترک کنند تا در کورس قهرمانی باقی بمانند؛ با احترام به استقلالی‌ها به عنوان یک پرسپولیسی نه از سر احساسات و تعصب چشم بسته که بر اساس عملکرد دو تیم معتقدم با توجه به بازی‌های خوب اخیر پرسپولیس، شاگردان برانکو می‌توانند برنده دیدار باشند و امیدوارم عصر جمعه با خوشحالی هواداران تیمم همراه باشد.

او در پایان در مورد تعداد گل‌های این بازی تصریح کرد:من اهل پیش‌بینی نتیجه و تعداد گل نیستم؛ فقط می توانم بگویم جوانان پرسپولیس می‌توانند تاثیرگذار ظاهر شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار