معاون آموزش و پرورش مازندران

سن طلاق در مازندران به دوم متوسطه رسید

معاون سلامت و تربیت بدنی آموزش و پرورش مازندران گفت: سن طلاق در سنین پایین مدارس متوسطه دوم را دربر می‌گیرد و باید به آسیب‌های ناشی از طلاق در مدارس توجه شود.
کد خبر: ۲۱۰۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵ 11 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، سید علی ساداتی در گردهمایی مدیران و روسای ادارات شهرستان‌ها و مناطق تابعه آموزش و پرورش مازندران گفت: در چند روز آینده مسابقات ورزشی در استان برگزار می شود و در شورای ورزشی دانش آموزی همه مسائل مصوب و اجرایی شود.

وی افزود: آموزگار تربیت بدنی باید در مدارس ابتدایی سازماندهی شود و در صورت مازاد به مدارس متوسطه فرستاده شوند.

این مسئول عنوان کرد: موضوع خودکشی، اعتیاد در بین دانش آموزان دیده شده و برخی از مدارس در استان از مدارس در معرض خطر هستند که باید پیگیری و بازرسی بیشتری از سوی مدیران در این زمینه وجود داشته باشد.

وی افزود: سن طلاق در سنین پایین مدارس متوسطه دوم را دربر می‌گیرد و باید به آسیب‌های ناشی از طلاق در مدارس توجه شود.

معاون سلامت و تربیت بدنی آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: همکاری دانشگاه علوم پزشکی با آموزش پرورش و پرورش بسیار خوب است و برای آموزش رایگان امور بهداشتی برای دانش آموزان آموزش هایی را برگزار شده است.

وی افزود: سرویس‌های بهداشتی برخی از مدارس مناسب نیست و باید با اولویت‌بندی رفع مشکلات بهداشتی مدارس انجام شود.

ساداتی عنوان کرد: نظارت در سلامت بوفه مدارس، ثابت کردن دروازه‌ها، میله‌های پرچم و والیبال، محافظ پشت پنجره باید مورد توجه قرار گیرد.

وی یادآور شد: مجتمع‌های ورزشی اگر خوب مدیریت شود منبع درآمد شهرستان خواهد بود و در صورت عدم بهره برداری مناسب هزینه بردار خواهد بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار