انتقاد امام جمعه از وضعیت زیست محیطی بابل

امام‌جمعه بابل بر لزوم تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در فرمانداری این شهرستان تاکید کرد و گفت: وضعیت زیست محیطی بابل مناسب نیست.
کد خبر: ۲۰۴۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲ 31 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام مجتبی روحانی در نخستین شورای اداری بابل در سال جدید، اظهار کرد: فصل بهار نشان‌دهنده شکوفایی دوباره زمین است و این حیات تا چند وقت دیگر از بین می‌رود، آنچه مهم است نگه‌داشتن جوانی دل‌ها است.

وی با بیان اینکه نتیجه حکومت اسلامی شکوفا کردن بوده است، تصریح کرد: با وجود اینکه در مناطق کور باشد آنکس که نبیند ثمره حکومت اسلامی و این حقایق را که الان کشور ما با توجه به ناامنی های منطقه در امنیت کامل به سر می برد.

امام‌جمعه بابل در ادامه تصریح کرد: برخی از اداره‌های بابل در جمع ادارت برتر کشور قرار گرفته‌اند که این مایه خوشحالی است.

روحانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در سال گذشته با مشکل کم‌آبی روبه‌رو بودیم، گفت: این مشکل در حال حاضر در بابل برطرف شده است.

وی همچنین از وضعیت راه جاده‌ای و امور ورزشی جوانان این شهرستان نیز انتقاد کرد و وضعیت محیط‌زیست را مناسب این شهرستان ندانست.

امام‌جمعه بابل خواستار تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی و اقدام به عمل در راستای منویات رهبری در فرمانداری بابل شد و گفت: به نطر می‌رسد امسال در ارتباط با اقتصاد مقاومتی ستادی را ایجاد کرده و با هماهنگی به دستاوردهای مناسبی برسیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار