امام جمعه شیر‌گاه سوادکوه‌شمالی

تکیه بر اقتصاد مقاومتی موجب رهایی از فشار تحریم است

امام جمعه شیر‌گاه سوادکوه‌شمالی با اشاره به سخنان نوروزی مقام معظم رهبری، تکیه بر اقتصاد مقاومتی را باعث رهایی از فشار تحریم ذکر کرد.
کد خبر: ۲۰۲۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵ 25 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام محمد مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه شهر شیر‌گاه از شهرستان سوادکوه‌شمالی با اشاره به حدیثی از فاطمه زهرا (س)، گفت: شادابی و شادمانی در برابر مومن باعث دست‌یابی به بهشت و در برابر دشمن باعث ایمنی از عذاب الهی است و آداب معاشرت هم موجب آگاهی از مشکلات یکدیگر و تسکین درد‌ها می‌شود.


وی با بیان اینکه حاکم شدن راستی و صداقت باعث رواج خوبی‌ها و عدم دروغ‌گویی باعث خیر دنیا و آخرت است، افزود: عمل صادقانه مسئولان موجب تحقق اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل خواهد شد و هماهنگی سه قوه برای پیگیری فعالیت‌ها برنامه‌ریزی شود.


امام جمعه شیر‌گاه سوادکوه‌شمالی، عدم برخورد قاطع مسئولان را از علل تخلفات جامعه ذکر و خاطر‌نشان کرد: اگر مجرمان در بازرسی‌ها برخورد قاطع داشته باشند، شاهد کاهش قابل توجه تخلفات خواهیم بود.


مهدوی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره دو‌راهی آمریکا و تسلیم در برابر آن و یا تحمل تحریم و فشار، اظهار کرد: تکیه بر اقتصاد مقاومتی باعث رهایی از فشار تحریم‌ها است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار