کد خبر: ۱۹۸۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸ 16 March 2016

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز از آغاز طرح نوروزی راه‌های البرز در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در طرح نوروزی امسال 25 اکیپ راهداری با 250 نیرو در راههای این استان فعال شده‌اند.

ابوالفضل باقرنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به اینکه استان البرز دارای محورهای مواصلاتی بسیار مهم است و مسافران بسیاری از این محورها تردد می‌کنند لذا طرح‌های نوروزی در راه‌های این استان به صورت ویژه آغاز شده است.

وی ادامه داد: بر اساس آمار موجود امسال بیش از یک میلیون و 490 هزار تردد در راه‌های البرز به ثبت رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با بیان اینکه در بخش آمار تردد در ساعت استان البرز رتبه اول کشور را گرفته است افزود: این استان به دلیل داشتن محورهای مهمی چون جاده چالوس و آزادراه‌هایی کرج قزوین و ... بسیار مورد توجه مسافران بوده است.

باقرنیا تأکید کرد: در این راستا و با توجه به اهمیت موضوع امدادرسانی‌ها و خدمات در این محورها به صورت ویژه انجام خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه به منظور ایمن‌سازی راه‌های استان البرز 250 هزار تن آسفالت در محورهای این استان استفاده شده است افزود: در سال‌جاری 105 کیلومتر از راه‌های استان البرز ایمن‌سازی، نصب نیوجرسی و نصب گاردریل شده است.

*فعال شدن 25 اکیپ راهداری در محورهای استان البرز

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه از امروز 25 اکیپ راهداری در راه‌های این استان فعال شده است، ‌گفت: در طرح نوروزی امسال 25 اکیپ راهداری با 250 نیرو در راه‌های این استان فعال شده‌اند.

به گفته باقرنیا 86 دستگاه خودرو سبک، نیمه سنگین و سنگین فعالیت نیز در راه‌های استان فعال می‌شوند.

وی گفت: طرح نوروزی راهداری از امروز آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار