رئیس شورای اسلامی نظرآباد از پخش ۱۰۰ هزار تن آسفالت طی دو سال گذشته برای بهسازی معابر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷ 18 May 2024
به گزارش «تابناک البرز» ناصر اکبر‌زاده  اظهار کرد: از آنجا که بخشی از طرح نهضت ملی مسکن استان البرز در نظرآباد اجرایی شده است، بر این اساس آماده‌سازی زیرساخت‌ها برای اسکان جمعیت در این شهر با جدیت دنبال می‌کنیم. 
رئیس شورای اسلامی نظرآباد ادامه داد: تعریض، بهسازی و اصلاح معابر در کنار توسعه بوستان‌ها و فضا‌های سبز مهمترین اولویت مدیریت شهری است.
اکبرزاده گفت: بزرگترین بوستان فرهنگی تفریحی بانوان استان البرز در زمینی به مساحت ۷۵ هزار متر مربع به تازگی در شهر نظرآباد تکمیل و بهره‌برداری شده است.
وی افزود: امسال پنج هزارو۴۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای مدیریت شهری نظرآباد تصویب شده که نسبت به بودجه پارسال ۳۵ درصد افزایش نشان می‌دهد ۶۵ درصد بودجه سال جاری صرف پروژه‌های عمرانی می‌شود.
رئیس شورای اسلامی شهر نظرآباد ادامه داد: با توجه به افزایش جمعیت و پیدایش گره‌های ترافیکی در این شهر طی سال‌های اخیر، اکنون طرح تعریض، اصلاح هندسی و ساماندهی معابر از جمله بلوار ولایت مصطفی‌آباد، خیابان کاشانی، خیابان ولیعصر (عج) سید جمال‌الدین و بلوار خلیج‌فارس نظرآباد در دست اقدام است.
اکبرزاده با اشاره به احداث جاده سلامت، سالن ورزشی محله مصطفی‌آباد، فرهنگسرای امام علی (ع) و خانه فرهنگ امام صادق (ع) در دوره ششم مدیریت شهری نظرآباد، رشد سرانه‌های فرهنگی و ورزشی را جزء اولویت‌ها و دغدغه‌های شورا و شهرداری برشمرد و گفت: هر چه زیرساخت‌های ورزش همگانی بیشتر و بهتر تقویت شود، به همان نسبت شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار