صبای قم در فکر شکار قوی سپید

کد خبر: ۱۷۹۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۱ 12 February 2016
تابناک: تیم فوتبال امید صبای قم در دیداری از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور برابر ملوان بندر انزلی صف‌آرایی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته هفتم از دور برگشت فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور از روز بیست و ششم بهمن‌ماه آغاز می‌شود و فوتبالیست‌های امید صبای قم در دیداری حساس مقابل ملوان بندر انزلی به میدان می‌روند،‌ دیداری که با توجه به باخت صبایی‌ها در نیم‌فصل نخست مقابل ملوان برای قمی‌ها جدالی انتقامی محسوب می‌شود.

امیدهای صبای قم که از هفته یازدهم لیگ برتر روند خوبی را در پیش گرفته‌اند و به جزء یکی دو هفته که با بدشانسی امتیاز از دست داده‌اند در سایر بازی‌های خود عملکرد مطلوبی داشته و هم‌اکنون در بین 12 تیم لیگ برتر در مکان هفتم جای دارند.

صبای قم تا پایان نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در انتها و قعر جدول رده‌بندی حضور داشت، اما نتایج مناسبی که در هفته‌های اخیر کسب کرده است زمینه صعود این تیم به جمع تیم‌های بالای جدول را به خوبی فراهم کرده و اکنون شانس رفتن به مکان‌های بالاتر جدول را نیز دارد.

شاگردان حسین گنجیان در تیم فوتبال امید صبای قم قبل از اینکه در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور برابر ملوان بندر انزلی قرار بگیرند در هفته هفدهم دست به کار بزرگی زدند و تیم مدعی و پرآوازه سپاهان اصفهان را در قم دو بر یک شکست دادند.

در آن بازی کادر فنی تیم امید صبای قم از علیرضا صفری، مجید مقیم‌نژاد، صادق عظیمی، ابراهیم لطفی، حسین محمدی‌منش،‌ امیرحسین جدی، علی غلامرضایی، هادی آقازاده، حیدر حیدریان، وحید حسین‌پور و رضا شکری در ترکیب اصلی این تیم استفاده کرد.

همچنین محسن کرمی بازیکن تیم بزرگسالان صبای قم در این دیدار به جای حیدر حیدریان، میلاد مهری به عنوان جانشین وحید حسین‌پور و محسن دوستان‌محمدی به جای رضا شکری در راه کسب این پیروزی به تیم صبای قم کمک زیادی کردند و این تیم پیروزی با ارزشی را برابر سپاهان کسب کند.

سپاهانی‌ها در مصاف با صبای قم با ارسال پاس‌های بلند و استفاده از سانتر‌های ارسالی از جناحین به دنبال باز کردن دروازه صبا بودند و به همین دلیل در نیمه نخست حریف به علت اشتباه فردی مدافعان خود در دفع توپ، صاحب موقعیت شد و توانست به گل برسد و بازیکنان صبا نمایش خوبی نداشتند، اما صبا در نیمه دوم این روند را تغییر داد و به گل تساوی و گل برتری دست یافت؛ در حالی که در بازی صبا مقابل سپاهان نیما داغستانی، امیرحسین کیا، سینا قلیان و مسعود افرادی به دلیل مصدومیت همراه با حسن صفرزاده به دلیل سه اخطاره بودن و محرومیت از همراهی صبا محروم بودند.

در هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر امید نتایج به شکلی رقم خورد که تیم فولادخوزستان با کسب 42 امتیاز در صدر ایستاد، سپاهان اصفهان با کسب 33 امتیاز در مکان دوم جایگاه خود را حفظ کرد و ملوان بندر انزلی حریف صبای قم در هفته هجدهم نیز با 28 امتیاز سوم است.

همچنین مس کرمان با 25 امتیاز، صنعت‌نفت آبادان با 22 امتیاز، تراکتورسازی تبریز با 22 امتیاز، صبای قم با 21 امتیاز، مس رفسنجان با 20 امتیاز، نفت اهواز با 19 امتیاز، کارون اهواز با 18 امتیاز،‌ ایرانجوان بوشهر با 16 امتیاز و فجر شهیدسپاسی شیراز با 14 امتیاز در مکان‌های چهارم تا دوازدهم جدول هستند.

برنامه مسابقات لیگ برتر امیدهای کشور از هفته هجدهم (26 بهمن‌ماه):

سپاهان اصفهان - ایرانجوان بوشهر

کارون اهواز - فجرسپاسی شیراز

ملوان انزلی - صبای قم

نفت اهواز - مس کرمان

صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان

فولادخوزستان - تراکتورسازی تبریز
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار