فرماندار قائم‌شهر

ایجاد اشتغال از دغدغه‌های اساسی مسئولان است

فرماندار قائم‌شهر گفت: اشتغال دغدغه اساسی همه مسئولان است و باید با توجه به توان و امکانات موجود، فضای مناسبی برای اشتغال جوانان ایجاد شود.
کد خبر: ۱۷۰۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶ 27 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، مهدی محمدی در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال در فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های نظام جمهوری اسلامی ایجاد اشتغال است، که باید با پیگیری دستگاه‌های اجرایی مرتبط مشکلات موجود را برطرف کرد.

وی با بیان اینکه در حوزه دیپلماسی اقداماتی که تاکنون از سوی دولت انجام شده بسیار مناسب است، افزود: در روابط بین‌المللی فضای بسیار مناسبی در حال شکل‌گیری است و تاکنون کشورهای بسیاری برای برقراری روابط تنگاتنگ با ایران اعلام آمادگی کرده‌اند.

فرماندار شهرستان قائم‌شهر با اشاره به اینکه در گذشته جهان نگاه منفی نسبت به کشور ایران داشت، بیان کرد: با گذشت زمان، بسیاری از کشورها از قطع رابطه با ایران ابراز پشیمانی کردند و خواهان برقراری روابط مجدد هستند‌.

وی با تاکید بر اینکه باید فضایی برای جوانان جویای کار ایجاد شود، اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی مربوطه باید با ایجاد امکانات مورد نیاز، فضای اشتغال را برای جوانان جویای کار فراهم کند.

محمدی ادامه داد: جوانان با کمترین تسهیلات حاضر به ایجاد اشتغال هستند و باید دستگاه‌های اجرایی مرتبط فضای لازم برای جوانان جویای کار فراهم کند.

فرماندار شهرستان قائم‌شهر یادآور شد: باید تمامی بانک‌های شهرستان قائم‌شهر که از سوی دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای اعطای تسهیلات اشتغال فعالیت می‌کنند، گزارش‌های خود را روزانه به فرمانداری اعلام کنند، تا اگر مشکلی ایجاد شد؛ اقدامات لازم برای رفع آن انجام شود.

وی تصریح کرد: در ارائه تسهیلات اشتغال اگر مشکلی ایجاد شد، باید در کمترین زمان ممکن مشکلات موجود برطرف شود.

محمدی در پایان با بیان اینکه اشتغال دغدغه اساسی همه مسئولان است، گفت: مسئولان با توجه به توان و امکانات موجود، باید فضای مناسبی برای اشتغال ایجاد کنند تا جوانان جویای کار از فرصت‌های شغلی نهایت استفاده را ببرند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار