دانشور از میزبانی 12 دوره مسابقات سراسری در هرمزگان خبر داد

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان از میزبانی 12 دوره مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف طی سالجاری در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۷۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸ 22 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان،‌ غلامعلی دانشور عصر امروز در حاشیه برگزاری مسابقات کشوری ووشو سبک خواءچوان در بندرعباس به خبرنگار فارس گفت: با توجه به شرایط مساعد آب و هوایی استان هرمزگان در شش ماهه دوم سال، آمادگی اداره کل ورزش و جوانان استان برای برگزاری مسابقات ورزشی مختلف اعلام شده است.
 
وی با اشاره به اینکه در سالجاری 12 میزبانی از مسابقات کشوری در رشته‌های مختلف به استان هرمزگان سپرده شده است، افزود: علاوه بر این، اردوهای مختلفی در استان هرمزگان به دلیل میزبانی قابل تامل و شرایط آب و هوایی بسیار مطلوب در استان هرمزگان برگزار می‌شود.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان خاطر نشان کرد: میزبانی از رشته‌های مختلف باعث تشویق جوانان و علاقمندی آنها به رشته‌های ورزشی مختلف می‌شود.
 
 وی گفت: اداره کل ورزش و جوانان نیز علیرغم همه مشکلات مالی و مشقت‌ها، به برگزاری هرچه بهتر مسابقات مختلف و هیئت‌های ورزشی استان کمک می‌کند تا از این طریق بتوان بحث تبادل تجربه را در پیش گرفت.
 
دانشور افزود: این مسابقات سبک ووشو نیز با استقبال بسیار خوب و با حضور 300 ورزشکار از 15 استان مختلف کشور همراه شده است.
 
این مقام مسئول با تقدیر از مسئولان هیئت ووشوی استان تصریح کرد: ووشو در استان هرمزگان به ورزشی محبوب و پرطرفدار تبدیل شده که تداوم رویه در پیش گرفته شده می‌تواند در توسعه و پیشرفت آن تاثیر بسزایی داشته باشد.
 
گفتنی است، نخستین روز این دوره از مسابقات قهرمان کشوری ووشوی سبک خواءچوان با شناسایی نفرات برتر فرم‌های مختلف در بخش تالو، به کار خود پایان داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار