ملوان ها امروز تمرین می کنند

کد خبر: ۱۶۱۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳ 11 January 2016
عضو هیات مدیره باشگاه ملوان بندرانزلی گفت: قرار شده بازیکنان زیر نظر مربی و سایر اعضای کادر فنی، به تمرین ادامه داده و آمادگی بدنی خود را حفظ کنند.

محمد رضا بدیعی فر روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هنوز تصمیمی برای ملوان از سوی سازمان تربیت بدنی ستادکل نیروهای مسلح ابلاغ نشده است.

وی با بیان اینکه روز گذشته بازیکنان ملوان پشت درهای بسته و بدون حضور استیلی به تمرین پرداختند، افزود: ملوانان امروز نیز در تمرین حضور خواهند داشت و قرار است این تمرین با حضور حمید استیلی سرمربی تیم انجام شود.

بدیعی فر خاطرنشان کرد: فعلا محمد نزهتی از تیم ملوان جدا شده و درخصوص بازیکن مازاد یا بازیکن در فهرست فروش، کادر فنی تصمیم گیرنده است.

این عضو هیات مدیره باشگاه ملوان ادامه داد: فروش بازیکنان ملوان در راستای معاوضه آنان با بازیکنان تیم های دیگر صورت می گیرد.
باشگاه ملوان بندرانزلی، عصر شنبه گذشته با انتشار بیانیه ای، به دلیل حضور مهدی شریفی در تیم تراکتورسازی تبریز، از ادامه حضور در لیگ برتر فوتبال کناره گیری کرد.
به دنبال این مسئله، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با دستور محمدعلی نجفی استاندار گیلان، برای پیگیری مشکلات تیم فوتبال ملوان بندرانزلی راهی وزارت ورزش و جوانان شد.
هیات فوتبال استان گیلان نیز با صدور بیانیه ای در پی عدم انصاف در تقسیم بازیکنان سرباز، حمایت خود را از تیم فوتبال ملوان بندر انزلی اعلام کرد.
قرار است اوایل هفته آینده مجمع عمومی باشگاه ملوان در جلسه ای فوق العاده، با حضور مقام های عالی استان و شهرستان انزلی در خصوص وضعیت ملوان تصمیم گیری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار