ساخت مجتمع 160 هکتاری در پارک تلار قائم‌شهر

رئیس شورای شهر قائم‌شهر از احداث مجتمع ورزشی و تفریجی در پارک جنگلی با اعتباری بالغ بر 43 میلیارد تومان در مساحت 160 هکتار خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲ 08 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، سعید میرزایی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قائم‌شهر، با اشاره به اینکه پارک جنگلی تلار ۹۹ ساله در اختیار شهرداری قرار گرفت و مذاکراتی در زمینه سرمایه گذاری در این پارک انجام شد، اظهار کرد: طرح مجتمع تفریحی و گردشگری در زمینه های تجاری، تفریحی و گردشگری با سرمایه گذاری ۴۳ میلیارد تومانی در پارک تلار بررسی شد.
وی افزود: این مجتمع در زمینی به مساحت ۱۶۰ هکتار است که در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد تا مکان های تفریحی و توریستی را احداث کنند با توجه به اینکه دولت تدبیر و امید رویکرد ویژه ای به بحث توریسم دارند از همه سرمایه گذاران در این بخش حمایت می کنیم.
این مسئول یادآور شد: در این طرح علاوه بر مکان های تفریحی پارکینگ های سرپوشیده هم تعریف شد.
وی تصریح کرد: این مجموعه از بخش تجاری که متصل بهم و بخش تفریحی شکیل شده که در کنار جاده اصلی بابل به قائم‌شهر که به قسمت شهربازی می رسد تشکیل شده است.
این مسئول عنوان کرد: مجتمع گردشگری تلار داری مجتمع با ورودی پارکینگ جداگانه طراحی شده که از دو بخش هتل کوچک و نیز محل پذیرایی مهمانان تشکیل شده است.
در پایان این جلسه نیز با اکثریت آرا کلیات طرح پیشنهادی گروه صنعتی و بازرگانی آترین صنعت پایا در خصوص ایجاد پارک تفریحی، ورزشی و جنگلی در جنگل تلار به تصویب رسید تا در جلسه بعدی در مورد جزئیات آن بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

خبرگزاری ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار