سازمان منطقه آزاد قشم زیرساخت یکپارچه شدن سیستم نرم افزاری پلاک خودرو را فراهم کند

سردار ملکی ضمن اعلام خبر یکپارچه شدن سیستم نرم افزاری پلاک خودرو در جزیره قشم طی رایزنی با پلیس راهور کشور گفت:سازمان منطقه آزاد قشم نسبت به اجرای زیرساخت های این طرح در جزیره اقدام کند.
کد خبر: ۱۳۹۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۴ 04 December 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، سردار عزیزالله ملکی در حاشیه بهره برداری از ساختمان جدید پلیس راهور قشم در جمع خبرنگاران، افزود: مجوز گذر موقت خودروهای پلاک منطقه آزاد قشم از روز یکشنبه نهم آذرماه به منظور افزایش رضایتمندی مردم و کاهش تردد مراجعه کنندگان به بندرعباس، در قشم صادر می شود.
 
وی گفت:با اجرای این طرح، از تردد چندباره متقاضیان به بندرعباس جلوگیری و زمینه برای رعایت قانون و استفاده از تسهیلات این بخش فراهم می شود.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار داشت: در گام نخست اجرای این طرح، خودروهای دولتی مجوز گذر موقت دریافت می کنند و در گام دوم خودروهای شخصی می توانند با مراجعه به دفتر پلیس راهور قشم، از خدمات این بخش بهره مند شوند.

بر اساس قوانین موجود در مناطق آزاد کشورمان٬ هر یک از ساکنان مناطق آزاد می توانند یک بار در سال به مدت یک ماه٬ با خودروی پلاک منطقه آزاد از حریم تعریف شده خارج شوند و به شهرهای داخل کشور سفر کنند و برای این منظور باید مجوز گذر موقت برای این خودروها صادر شود.

فرمانده انتظامی هرمزگان همچنین با بیان اینکه متقاضیان دریافت گواهینامه در جزیره قشم باید برای دریافت این مدرک به بندرعباس مراجعه کنند، گفت: بر اساس رایزنی های انجام شده، تا پایان سال جاری گواهینامه پایه دوم و موتورسیکلت در قشم نیز ارایه می شود.

وی همچنین از یکپارچه شدن سیستم نرم افزاری پلاک خودرو قشم با پلیس راهور کشور به عنوان یکی از برنامه های در دست اقدام نیروی انتظامی استان یاد کرد و از سازمان منطقه آزاد قشم درخواست کرد نسبت به اجرای زیرساخت های این طرح در جزیره اقدام کند.

سردار ملکی گفت: داشتن خودرو و امکانات مناسب به همراه ساختمانی شکیل، نیازمند نیروهای راهور است و در این زمینه، قشم می تواند به الگویی برای دیگر شهرستان های هرمزگان تبدیل شود.

ساختمان جدید پلیس راهور شهرستان قشم صبح امروز با حضور فرمانده نیروی انتظامی و رئیس پلیس راهور هرمزگان به بهره برداری رسید
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار