امسال همایش وقف و رسانه با حضور یک هنرمند برجسته صدا و سیما و سینما در بیرجند برگزار می‌شود

برگزاری همایش یاوران وقف، همایش مشترک اوقاف و اصناف، همایش شیخ هادوی، همایش متولیان و هیئت امنا امامزادگان، همایش مربیان حفظ قرآن کریم و همایش اختتامیه مسابقات قرآنی مرحله استان را از دیگر برنامه‌های این سازمان در هفته وقف است
کد خبر: ۱۳۸۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸ 01 December 2015
امسال همایش وقف و رسانه با حضور فرهاد آئیش هنرمند برجسته صدا و سیما و سینما در روز 16 آذرماه در محل سالن ولایت مجتمع فرهنگی غدیر بیرجند برگزارخواهد شد.
امید واحدی‌فر،مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی درگفتگو با خبرنگار تابناک  اعلام کرد: هفته وقف از چهارشنبه، 18 تا 24 آذرماه در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: عرصه وقف میدان مقدسی است که برخی جهادگونه با گذشت از سرمایه عمر خویش مدال پرافتخار واقف بودن را کسب می‌کنند.
مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه باید برای رفع مظلومیت از این سنت حسنه تلاش کرد، گفت: هفته وقف بهترین فرصت برای بیان ظرفیت‌ها و دستاوردهای سنت حسنه وقف برای جامعه است که باید بیشتر از گذشته توجه شود.
وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری برای تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی در کشور یادآور شد: تلاش می‌شود تا برنامه‌های هفته وقف در استان خراسان جنوبی به مانند سایر برنامه‌های این اداره‌کل در بقاع متبرکه برگزار شود.
مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، خاطرنشان کرد: برگزاری همایش وقف و رسانه یکی از برنامه‌هایی است که با حضور اصحاب رسانه در روز 16 آذرماه ساعت 18 در محل سالن ولایت مجتمع فرهنگی تفریحی غدیر بیرجند برگزار می‌شود.
وی برگزاری همایش یاوران وقف، همایش مشترک اوقاف و اصناف، همایش شیخ هادوی، همایش متولیان و هیئت امنا امامزادگان، همایش مربیان حفظ قرآن کریم و همایش اختتامیه مسابقات قرآنی مرحله استان را از دیگر برنامه‌های این سازمان در هفته وقف عنوان کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار