افزایش گشت های پلیسی برای برگزاری مراسم اربعین در گلستان

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به برنامه های اربعین حسینی گفت: گشت های هدفمند انتظامی و ترافیکی برای برقراری نظم و امنیت در سطح استان افزایش می یابد.
کد خبر: ۱۳۷۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱ 01 December 2015
سردار سیدمحمود میرفیضی در صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی استان به افزایش سفرهای پیش رو برای حضور در مکان های زیارتی اشاره و اظهار کرد: گلستان مسیر عبوری زائران امام رضا (ع) برای رسیدن به مشهد مقدس است و در روزهای منتهی به مناسبت های مذهبی، شاهد افزایش حجم سفر از محورهای استان هستیم.
وی خاطرنشان کرد: بر این اساس افزایش گشت های هدفمند انتظامی و ترافیکی در دستور کار انتظامی استان گلستان قرار گرفته است.
وی با تاکید به فرماندهان و مسئولان انتظامی در سطح استان مبنی بر لزوم افزایش هوشیاری کارکنان و نیروهای تحت امر اضافه کرد: پلیس گلستان با تمام توان برای برقراری نظم و امنیت مراسم اربعین حسینی به صورت 24 ساعته فعال خواهد بود و با افزایش توان نرم افزاری و سخت افزاری و افزایش ساعات خدمت رسانی به مردم، با قاطعیت و بر اساس قانون با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد. 
فرمانده انتظامی گلستان در ادامه با تاکید بر اهمیت آموزش گفت: موضوع آموزش باید در اولویت برنامه های مدیران، فرماندهان و مسئولان انتظامی قرار گیرد. 
سردار میرفیضی اظهار کرد: کارکنان نیروی انتظامی باید در تمام لحظات برای اجرای ماموریت های محوله در چهارچوب وظایف خود از آمادگی کامل برخوردار باشند.
وی ادامه داد: این امر بدون توجه به موضوع آموزش و مرور آموزش های فراگرفته شده محقق نخواهد شد.
فرمانده انتظامی استان گلستان تاکید کرد: نوع ماموریت های کارکنان انتظامی به صورتی است که کارکنان باید به طور تمام وقت برای مواجهه با هر نوع ماموریتی آماده باشند.
سردار میرفیضی با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی آموزش و اجرای برنامه های مختلف آموزشی گفت: انتظار این است که فرماندهان و مسئولان انتظامی، نسبت به بهره گیری از برنامه های قرارگاه جهادی استفاده بهینه کنند و آن را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.
وی اضافه کرد: هر کدام از کارکنان نیروی انتظامی در صورتی می توانند در ماموریت های خود موفق باشند که از دانش، تخصص و آموزش کامل و لازم برخوردار باشند تا با عملکرد مناسب، بهترین نتیجه را از اجرای ماموریت به دست آورند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار