معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور:

پرداخت ۱۰ تا ۳۰ میلیارد تومان به استان های ایلام، لرستان، کرمانشاه، و هرمزگان

برای استان‌های هرمزگان، لرستان، ایلام و کرمانشاه که اخیرا به علت سیل متحمل زیان‌هایی شدند دولت برای هر کدام از این استانها 10 میلیارد تا 30 میلیارد اعتبار ویژه خسارت‌های تولید در نظر گرفته است
کد خبر: ۱۳۵۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۸ 26 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: ‌دولت برای هر یک از استان‌های لرستان، کرمانشاه، ایلام و هرمزگان که دچار خسارت شده‌اند، بین ۱۰ تا ۳۰ میلیارد تومان برای جبران خسارت‌های فوری آنها در نظر گرفته است.

معاون توسعه و مناطق محروم ریاست جمهوری  در خصوص اقدامات دولت در رابطه با حوادثی چون سیل و زلزله و غیره گفت:‌ حوادثی مانند سیل و زلزله حوادث غیرمترقبه‌ای هستند که اعتباراتی خاص در برنامه ریزی‌ها به آنها اختصاص داده شده است.

رضوی تصریح کرد:‌ برای استان‌های هرمزگان، لرستان، ایلام و کرمانشاه که اخیرا به علت سیل متحمل زیان‌هایی شدند دولت برای هر کدام از این استانها 10 میلیارد تا 30 میلیارد اعتبار ویژه خسارت‌های تولید در نظر گرفته است که حتما این اعتبارات افزایش خواهند یافت.

وی در ادامه تاکید کرد:‌ بدون حضور و مشارکت مردم امکان توسعه در کشور وجود ندارد و باید بر اساس تاکیدات رهبری و مشارکت مردمی در فعالیت‌های اقتصادی تاکید شود.

پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر گزارش داد: معاون توسعه و مناطق محروم ریاست جمهوری در ادامه به وام‌های اشتغال و کارآفرینی معاونت متبوع خود اشاره کرد و گفت: وام‌هایی که توسط معاونت مناطق محروم و روستایی به منظور اشتغال زایی و سرمایه گذاری در مناطق روستایی ارائه می‌شود در مناطق روستایی عادی با کارمزد سه درصد و در مناطق روستایی مرزی با کارمزد صفر درصد است این در حالیست که در دو سال اول که تولید به بازدهی کافی نرسیده است هیچگونه قسطی از سوی وام گیرنده پرداخت نخواهد شد و اقساط آن از سال سوم به بعد خواهد بود.

وی ادامه داد: آب و برق و گاز در این مناطق تقریبا رایگان و قیمت زمین نیز برای افراد سرمایه گذار تقریبا رایگان در نظر گرفته شده است./پ
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار