برپایی نمایشگاه تابلوهای نقاشی یک بیمار ام اس

نمایشگاه تابلوهای نقاشی یک بیمار ام اس با نام 'من و نقاشی و ام اس، خدا هم هست' در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر افتتاح شد.
کد خبر: ۱۳۰۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۶ 16 November 2015
مسعود فلاح، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر اظهار داشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ها حمایت از هنرمندان در رشته های مختلف هنری و ارائه هنرهای خود به عموم جامعه است.
وی افزود: هنرمندان با ارائه هنر خود به جامعه با زبان جهانی سخن می گویند و می توانند از ظرفیت های مذهبی و محیطی متنوع سرزمین ایران استفاده کنند.
وی گفت: از تمام هنرمندان و آثار هنری ارزشی آنان حمایت می کنیم و هنرمندان می توانند با طی کردن مراحل قانونی، اقدام به نمایش آثار فاخر و ارزشی خود در این اداره کنند.
هستی طبایی، هنرمند نقاش نمایشگاه 'من و نقاشی و ام اس، خدا هم هست' نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارائه آثار هنری خود به جامعه و ترغیب افراد به هنر در جامعه عنوان کرد.
وی گفت: حدود 100 نقاشی با تکنیک تبسمی به معرض دید عموم گذاشته شده است که در این نقاشی ها بالا و پایین بسیار وجود دارد و خوشحالی و غم نقاش در قالب نقاشی به تصویر کشیده شده است.
طبایی ادامه داد: این نمایشگاه از امروز به مدت یک هفته در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر از 9 صبح تا 6 بعدازظهر برای بازدید عموم دایر است.
شهرستان بهشهر در شرق مازندران واقع شده است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار