اعطای مجوز به آژانس‌ها برای جابه‌جایی دانش‌آموزان زنجانی

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: برای تسهیل کار اولیا امسال حتی برای آژانس‌ها نیز مجوز جابه‌جایی دانش‌آموزان داده شده است.
کد خبر: ۱۱۸۴۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹ 10 September 2024
به گزارش «تابناک زنجان» به نقل از ایسنا، منصور مرادلو امروز (سه‌شنبه، ۲۰ شهریور ماه) در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان، با بیان اینکه این روز‌ها خدمات عمرانی شهرداری در همه نقاط شهر نمود دارد، اظهار کرد: گروه‌های شهرداری در همه مناطق فعالیت دارند.
 
وی با تاکید بر اینکه امیدواریم با برنامه‌ریزی خوبی که شده، بتوانیم در ایام کاری وعده‌هایی را که به مردم داده شده است عملیاتی کنیم، ادامه داد: در هفته‌های اخیر، شاهد بازگشایی مدارس خواهیم بود که این موضوع باید در برنامه‌ریزی‌ها مد نظر قرار گیرد.
 
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با یادآوری اینکه درباره بحث بازگشایی مدارس، جلسات متعددی تشکیل شده و درباره رنگ‌آمیزی مدارس نیز اقدامات بسیاری توسط سازمان سیما و منظر انجام شده است، بیان کرد: علاوه بر شهرداری، دستگاه‌های مربوط نیز باید برای این امر آمادگی لازم را داشته باشند.
 
وی با توضیح اینکه امسال حتی برای آژانس‌ها نیز مجوز جابه‌جایی دانش‌آموزان داده شده است تا شاهد تسهیل این روند برای اولیا باشیم، اظهار کرد: از اولیای تقاضا داریم در صورت وجود مشکل، این بحث را گزارش کنند.
 
مرادلو با یادآوری اینکه طبق آمار مدیرکل آموزش و پرورش امسال ۲۲۳ هزار دانش‌آموز در مدارس استان مشغول به تحصیل خواهند شد، افزود: بیش از ۵۰ درصد این آمار مربوط به شهر زنجان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار