استاندار زنجان: تجهیزات لجستیک مدیریت بحران استان به روز است

استاندار زنجان گفت: مدت‌ها بود که در زمینه لجستیک مدیریت بحران استان حرکت خاصی انجام نشده بود ولی امروز تجهیزات لجستیک مدیریت بحران استان به روز است.
کد خبر: ۱۱۸۰۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱ 17 August 2024
به گزارش «تابناک زنجان» به نقل از ایرنا، محسن افشارچی روز شنبه در آیین آغاز آموزش‌های طرح «سلام» مدیریت بحران در زنجان افزود: در حوزه مدیریت بحران اتفاقات خوبی افتاد و اعتبارات مناسبی نیز در این زمینه گرفتیم.
 
وی به آغاز عملیات احداث ساختمان مدیریت بحران استان اشاره کرد و ادامه داد: این پروژه سال‌ها معطل مانده بود.
 
استاندار زنجان با بیان اینکه یکی از مهمترین ارکان حکمرانی سازماندهی مدیریت به شیوه توزیع یافته است، اظهار داشت: با توزیع مدیریت زمینه بهره گیری هر چه بیشتر از بخش خصوصی نیز فراهم می‌شود.
 
افشارچی به اجرای طرح "سلام" برای مشارکت دادن بخش خصوصی در مدیریت بحران اشاره کرد و یاد آور شد: این موضوع جزو مسوولیت‌های اجتماعی واحد‌های صنعتی و تولیدی نیز به شمار می‌رود.
 
فیاض محبی، فرماندار شهرستان خرمدره نیز در سخنانی تنش آبی، فرونشست زمین، ناترازی انرژی و سرمازدگی محصولات کشاورزی را از جمله مسأیل حوزه مدیریت بحران در این شهرستان عنوان کرد و گفت: در دوره جدید تحولات قابل توجهی در حوزه مدیریت بحران اتفاق افتاده و این تحولات در حوزه امداد و نجات شهرستان نیز محقق شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار