سرپرست کمیته امداد شهرستان آمل گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۹۷ سری جهیزیه به ارزش تقریبی ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به نو عروسان آملی اهدا شد.
کد خبر: ۱۱۶۵۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۴ 02 May 2024

به گزارش تابناک مازندران، فریبرز نیکوکار اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۹۷ سری جهیزیه به ارزش تقریبی ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به نو عروسان آملی اهدا شد.

 

اهدا ۹۷ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد آمل  

وی بیان داشت: در بسته‌های جهیزیه ۵ قلم کالای اساسی شامل؛ یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی، تلویزیون و ماشین لباسشویی وجود دارد که ۷۰ درصد اعتبارات آن از محل اعتبارات امدادی و ۳۰ درصد آن از مساعدت‌های نوع‌دوستانه خَیِّران گرانقدر شهرستان تأمین شده است.

سرپرست کمیته امداد شهرستان آمل افزود: علاوه بر عروسان تحت حمایت مبلغ ۶۳۰ میلیون تومان کمک‌هزینه ازدواج به ۴۲ فرزند پسر مددجو که در سال گذشته ازدواج نمودند پرداخت گردید.

نیکوکار گفت: این نهاد با برگزاری کلاس‌های آموزشـی و مشاوره‌ای قبل از ازدواج برای نو عروسان حرکـت فرهنگی مـؤثر در راســتای ترویج و حمایت از سنت حسنه ازدواج و کاهش طلاق برداشته است.

وی خاطرنشان کرد: خَیِّرین نیک‌اندیش می‌توانندبا شماره کارت 7368-5002-9979-6037 که مربوط به این اداره است مساعدت‌های خود را واریز نمایند.

لازم به ذکر است: در حال حاضر نزدیک به ۷۰۰۰ خانوار در شهرستان آمل از خدمات معیشتی، اجتماعی، حمایتی و فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره‌مند هستند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار