کد خبر: ۱۱۶۷۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۱ 15 May 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 26/02/1403 تقدیم حضور می گردد.


-----------------------------------------------------------------------------------------

محدوديت هاي ترافيکي در محورهاي مواصلاتي مازندران 

رئيس پليس راه استان مازندران از اعمال محدوديت هاي ترافيکي از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 26 ارديبهشت ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 29 ارديبهشت ماه 1403 در محورهاي مواصلاتي استان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "يدالله جهان تاب" در تشريح اين خبر، گفت: به منظور ارتقاء ايمني و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدوديت هاي ترافيکي از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 26 ارديبهشت ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 29 ارديبهشت ماه 1403 در محورهاي مواصلاتي استان به اجرا در خواهد آمد.

رئيس پليس راه استان مازندران، افزود: به همين منظور تردد انواع موتورسيکلت به غير از موتورسيکلت هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت هاي ضروري در مسير مجاز از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 26 ارديبهشت ماه  تا ساعت 6 صبح روز شنبه 29 ارديبهشت ماه 1403 در تمامي محورهاي مواصلاتي استان ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تريلر، کاميون و کاميونت در محور کرج- چالوس ، اظهار داشت: در روز جمعه 28 ارديبهشت ماه 1403 در اين محور از ساعت 3 بعد از ظهر در آزاد راه تهران- شمال اعمال محدوديت تردد به مقصد چالوس انجام خواهد شد، از ساعت 4 بعد از ظهر از ابتداي پل زنگوله (انتهاي دهانه شمالي تونل البرز به سمت چالوس) انسدا کامل اعمال مي شود ، از ساعت 6 بعد از ظهر از مرزن آباد به سمت تهران (مسير شمال به جنوب) يک طرفه شده و  از ساعت 24 طرح اتمام يافته و مسير از  پل زنگوله تا مرزن آباد دو طرفه خواهد شد ضمن اين که طي اين مدت، در صورت کم حجم بودن ترافيک محور، اتمام طرح يک زودتر از زمان اعلامي اجرا مي شود.

سرهنگ جهان تاب همچنين اظهار داشت: تردد از مسير قديم کرج چالوس تا محدوده پل زنگوله براي ساکنان و افراد محلي آزاد بوده ولي تردد خودروهايي که قصد عزيمت به چالوس را دارند از ساعت 12 ظهر از ميدان اميرکبير به سمت چالوس ممنوع مي باشد.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به محدوديت هاي ترافيکي و ممنوع بودن تردد کليه تريلر ها از محور هراز، گفت: تردد انواع کاميون و کاميونت به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسدشدني از روز چهارشنبه 26 ارديبهشت ماه تا ساعت 24 روز چهارشنبه و همچنين از ساعت6 صبح تا ساعت 24 روزهاي پنج شنبه و جمعه 27 و 28 ارديبهشت ماه از اين محور ممنوع مي باشد .

وي، افزود: در صورت افزايش حجم ترافيک و صلاحديد ماموران پليس راه محدوديت يک طرفه مقطعي تردد از روز جمعه 28 ارديبهشت ماه  به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پليس راه لاريجان و بالعکس انجام خواهد شد .

رئيس پليس راه استان مازندران در خاتمه  از رانندگاني که قصد تردد در محورهاي مواصلاتي استان مازندران را دارند، خواست: ضمن مديريت سفر خود، با رعايت کامل مقررات راهنمايي و رانندگي، در صورت نياز به کسب اطلاعات بيشتر با شماره هاي 21824420 و 21824434 پليس راه استان با پيش شماره 011 تماس بگيرند .

--------------------------------------------

سارق کابل مخابرات در شهرستان قائم شهر دستگير شد

فرمانده انتظامي استان مازندران از شناسايي و دستگيري سارق کابل‌هاي مخابراتي با 51 فقره سرقت در شهرستان "قائم شهر" خبر داد.

سردار " حسن مفخمي شهرستاني" در گفت‌ و گوي اختصاصي با خبرنگار خبرگزاري پليس در تشريح اين خبر، بيان داشت : در پي وقوع چندين فقره سرقت کابل مخابراتي در سطح شهرستان قائم شهر،موضوع در دستور کار فرماندهي انتظامي آن شهرستان قرار گرفت.

وي افزود:ماموران پليس آگاهي شهرستان قائم شهر با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي، موفق شدند، سارق رسيم و کابل هاي مخابراتي را شناسايي و با هماهنگي قضائي اين فرد را در مخفيگاهش دستگير کنند.

فرمانده انتظامي استان مازندران، اظهار کرد: متهم در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس به 51 فقره سرقت سيم و کابل هاي مخابراتي در سطح شهرستان قائم شهر اعتراف کرد و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.

سردار مفخمي با بيان اينکه موفقيت پليس در کشف جرايم نتيجه تعامل مردم با پليس است از آنان خواست؛ توصيه‌ها و هشدارهاي پليس را جدي بگيرند و در صورت مشاهده افراد مشکوک مراتب به پليس 110 اطلاع دهند. 

--------------------------------------------

انهدام باند سرقت احشام در ساري

رييس پليس آگاهي استان مازندران از انهدام باند سرقت احشام با 4 فقره سرقت در شهرستان ساري خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس پليس ،سرهنگ علي قيصري در تشريح جزئيات اين خبر بيان داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت احشام در سطح شهرستار ساري، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

رئيس پليس آگاهي استان مازندران، افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتي و بررسي هاي همه جانبه و با استفاده از روش هاي علمي کشف جرم موفق به شناسايي يک باند 3 نفره سرقت احشام در اين ارتباط شدند .

سرهنگ قيصري، تصريح کرد: پس از هماهنگي هاي قضائي، ماموران در اقدامي عملياتي متهمان را دستگير کردند .

وي با بيان اين که متهمان در بازجويي هاي به عمل آمده تاکنون به 4 فقره سرقت احشام و موبايل قاپي در اين شهرستان اعتراف کرده اند، اظهار داشت: در بازرسي از مخفيگاه اين افراد مقادير قابل توجهي اموال سرقتي به ارزشي بالغ بر3 ميليارد ريال کشف شد .

رييس پليس آگاهي استان در خاتمه از عزم جدي پليس در مبارزه با سرقت و هرگونه جرائم امنيتي خبر داد و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را بدون فوت وقت از طريق تلفن 110 به پليس اعلام کنند .

--------------------------------------------

دستگيري باند احشام دردهستان ميانکاله بهشهر

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از دستگيري باند 7 نفره سارقان احشام با 6 فقره سرقت در دهستان ميانکاله آن شهرستان خبرداد.

سرهنگ "  علي اکبر قلي پور" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس، گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت احشام در دهستان ميانکاله، بررسي موضوع  در دستور کار ماموران پليس آگاهي  قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر، تصريح کرد: ماموران پس از بررسي هاي همه جانبه و اقدامات اطلاعاتي، موفق به شناسايي يک باند 4 دنفره سرقت احشام در اين شهرستان شدند .

سرهنگ قلي پور، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگي هاي قضائي، متهمان در اقدامي عملياتي دستگير شدند و در بازجويي هاي به عمل آمده به 6 فقره سرقت احشام از دامداري ها و مراتع چراگاهي دهستان ميانکاله اين شهرستان اعتراف کردند .

وي از دستگيري 3 مالخر در ادامه رسيدگي به اين پرونده خبر داد و بيان داشت: ماموران در بازرسي از مخفيگاه متهمان در مجموع 90 راس گوسفند سرقتي کشف و تحويل مالباختگان شد .

سرهنگ قلي پور در پايان با اشاره به اينکه متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند، از شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک را سريعاً از طريق تلفن 110 با پليس در ميان بگذارند.

--------------------------------------------

کشف سيگار خارجي قاچاق درمحمودآباد

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از کشف 183و هزار و 4800 نخ سيگار خارجي قاچاق در اين شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ"محمودحسين زاده" در تشريح اين خبر گفت: در اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي از عرضه انواع کالاهاي دخاني قاچاق در يکي از واحدهاي صنفي اين شهرستان با خبر شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد، تصريح کرد: ماموران پس از هماهنگي هاي قضائي در بازرسي از اين واحد صنفي  183 و 480 نخ سيگار خارجي قاچاق را كشف کردند.

سرهنگ حسين زاده از پلمب واحد صنفي مذکور خبر داد و اظهار داشت: ماموران متصدي اين واحد صنفي را دستگير و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل با اشاره به اينکه برخورد با سودجويان و مقابله با قاچاقچيان به صورت مستمر در دستور كار پليس اين شهرستان قرار دارد، ازشهروندان خواست : در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سريعا با شماره تلفن و سامانه پيامكي 110 به پليس اطلاع دهند.

--------------------------------------------

کشف موتورسيکلت ميلياردي قاچاق 

رييس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران از کشف يک موتورسيکلت 1300سي سي قاچاق به ارزش 15ميليارد ريال خبر داد. 

به گزارش خبرگزاري پليس،سرهنگ محمد محمدپور در تشريح اين خبر بيان داشت : ماموران پليس در راستاي مبارزه با قاچاق کالا و همچنين برقراري امنيت مطلوب ويژه شهروندان با انجام اقدامات پليسي محل نگهداري يک موتورسيکلت خارجي 1300سي سي را شناسايي کردند.

وي از انجام هماهنگي قضايي خبر داد و افزود : ماموران با انجام هماهنگي هاي لازم،با ورود قانوني به محل نگهداري موتورسيکلت قاچاق ، آن را کشف و به پارکينگ انتقال دادند.

سرهنگ محمد پور ضمن بيان اينکه در اين رابطه ماموران پرونده اي تشکيل و موضوع را به مرجع قضايي اطلاع دادند، اذعان داشت : کارشناسان ارزش موتورسيکلت قاچاق 1300کشف شده را حدود 15ميليارد ريال برآورد کردند.

رييس پليس امنيت اقتصادي مازندران در خاتمه خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه سودجويي هاي غير قانوني که براي اقتصاد کشور مضر مي باشد،مي توانند موضوع را از طريق شماره تماس 110 به پليس اطلاع دهند.

--------------------------------------------

کشف سيگار و نوشيدني هاي ميلياردي قاچاق در چالوس

فرمانده انتظامي شهرستان چالوس از کشف 4هزار و 566 نخ سيگار و نوشيدنيهاي قاچاق به ارزش 4 ميليارد ريال در چالوس خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس ، فرمانده انتظامي شهرستان  چالوس با بيان اين خبر گفت: در اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، بويژه کالاهاي سلامت محور ماموران پليس آگاهي و پليس اطلاعات و امنيت شهرستان چالوس با انجام اقدامات پليسي يک واحد صنفي تهيه و تزيع کالاهاي خارجي غير مجاز را در اين شهرستان شناسايي کردند.

وي از انجام هماهنگي قضايي و کشف 4هزار و 566 نخ سيگار خارجي قاچاق  ، 136 پاکت تنباکو ،تعداد 151 بسته رول کاغذ ، تعداد 366 بطري انواع نوشيدني و تعداد 97 عدد انواع اسپري خوشبو کننده غير مجاز و قاچاق در بازرسي از اين واحد صنفي خبر داد و افزود : ماموران در اين اقدام يک قاچاقچي کالا را دستگير و با تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي کردند.

سرهنگ سليماني در خاتمه با اشاره به اين که کارشناسان ارزش کالاي قاچاق کشف شده را حدود 4 ميليارد ريال برآورد کردند، از مردم خواست: در صورت شناسايي عاملان عرضه کالاهاي قاچاق که عملا منجر به ضربه زدن به اقتصاد کشور مي شود،مراتب را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

--------------------------------------------

کشف انواع لوازم خانگي قاچاق در تنکابن

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن از کشف انواع لوازم خانگي قاچاق به ارزش 300 ميليون ريال از يک واحد صنفي در آن شهرستان خبر داد. 

 سرهنگ "بهادر ديلمي" در گفت و گوي با خبرنگار خبرگزاري پليس، اظهارداشت: در اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پليس آگاهي اين شهرستان با انجام تحقيقات پليسي از فروش انواع لوازم خانگي قاچاق در يکي از واحدهاي صنفي اين شهرستان با خبر شدند .

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن، تصريح کرد: ماموران پس از هماهنگي هاي قضائي، در بازرسي از اين واحد صنفي انواع لوازم خانگي قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکي کشف کردند .

وي ارزش مجموع کالاهاي قاچاق کشف شده در اين عمليات را بالغ بر 300 ميليون ريال عنوان کرد و بيان داشت: متصدي واحد صنفي مذکور نيز پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد .

سرهنگ ديلمي در خاتمه با بيان اين که خريد و عرضه کالاهاي قاچاق مي تواند صدمات جبران ناپذيري را بر اقتصاد جامعه تحميل کند، خاطرنشان کرد: شهروندان مي توانند هرگونه گزارشات خود را از طريق سامانه 110 مرکز فوريت هاي پليسي به پليس اطلاع دهند .

--------------------------------------------

سارق مغازه در ساری دستگيرشد

فرمانده انتظامي شهرستان ساري از دستگيري يک سارق مغازه با پنج فقره سرقت خبرداد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "عبداله حسن زاده" در تشريح اين خبر، اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت مغازه در ساري، تيمي از ماموران بخش رودپي تشکيل و دستگيري سارق يا سارقان را در دستور كار خود قرار دادند.

اين مقام انتظامي افزود: ماموران بخش رودپي فرح آباد ساري با بررسي صحنه سرقت و جمع آوري سرنخ هاي موجود به يک سارق سابقه دار مظنون و متهم را با هماهنگي قضائي دستگير  کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ساري در پايان با اشاره به اينكه متهم در بازجويي هاي پليسي  به 5 فقره سرقت اعتراف کرد، خاطر نشان داشت : متهم دستگير شده با تشكيل پرونده بعد از معرفي به مرجع قضائي ، به دستور قاضي پرونده روانه زندان شد.

فرمانده انتظامي شهرستان ساري در پايان نصب حفاظ مناسب ، دزدگير و ديگر عوامل پيشگيري از سرقت مغازه را به شهروندان پيشنهاد داد و گفت: در صورت مشاهده موارد مشکوک سريعا مراتب را با شماره تلقن 110 به پليس اعلام دارند.

--------------------------------------------

تعارضات زناشويي و راه حل آن

گروه استان ها- مازندران- کارشناس مرکز مشاوره آرامش انتظامي استان با اشاره به تعارضات زناشويي در ازدواج ، انجام گفت و گو به طور مثبت را تنها راه حل برطرف کردن آن برشمرد .


به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس اولين کارگاه آموزشي مرکز مشاوره آرامش با موضوع تعارضات خانوادگي در مرکز مشاوره آرامش فرماندهي انتظامي استان برگزار شد .

دکتر خسرو ابراهيمي از کارشناسان اين مرکز در بيان دلايل وقوع تعارضات زناشويي در ازدواج گفت: تعارض زناشويي در ازدواج زماني رخ مي دهد که نيازها و خواسته هاي زوجين از هم جدا و با هم ناسازگار مي باشد .

ابراهيمي با بيان اين که تعارضات زنا شويي را مي توان از طريق گفت و گو به طور مثبت حل کرد، اظهار داشت: اما در برخي موارد ممکن است منجر به تشديد مشاجره بدون حل آن شود يا اينکه هر يک از زوجين در تلاش براي جلوگيري  از تعاملات منفي زنا شويي ، وقوع تعارض را ناديده بگيرند . 

 

خبر سلمان مهدوی 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار