کد خبر: ۱۱۶۵۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۷ 30 April 2024

به گزارش تابناک مازندران ، محسن بخشی مدیرکل پست استان مازندران در گفت و گویی اظهار کرد ؛ 

*کارگران به عنوان موتور محرکه توسعه و بازوان پرتوان پیشرفت می باشند*

بر اساس گزارش اداره کل روابط عمومی اداره کل پست استان مازندران، محسن بخشی مدیرکل پست استان مازندران به مناسبت روز جهانی کارو کارگر پیامی صادر کرد.
متن پیام بدین شرح می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
لیس للانسان الا ما سعی (سوره مبارکه نجم آیه شریفه ۳۹)
خودکفایی و استقلال از شاخه‌های پرثمر درخت تلاش مخلصانه ومجاهدانه کارگر است که یک جامعه را از وابستگی نجات می‌دهد و با افتخار از پس تحریم‌های سنگین دشمنان، سربلند می‌کند و چنین می شود که کارگر جایگاهی رفیع نزد پروردگار یکتا پیدا می‌کند و عرق جبین او را خداوند پاس‌می دارد.
کارگران به عنوان موتور محرکه توسعه و بازوان پرتوان پیشرفت، همواره ایفاگر نقشی بنیادین در نیل به توسعه پایدار، تعالی پویا و شکوفایی جامعه هستند.
نیروهایی که با نوآوری، احساسِ تعهد و مسئولیت پذیری، به کارگاه زندگی گرمی، نور و رونق می‌بخشند و شرافت و عزتمندی را برای خود، خانواده و جامعه به ارمغان می‌آورند.
کارگران و کارفرمایان به عنوان کنشگران و نیروهای تأثیرگذار کشور در جهاد اقتصادی و بازوان قدرتمند توسعه کشور، همواره ثابت کرده‌اند که با عزت و تعهد، خدمتگزار مردم هستند و در جایی که حضورشان، ضروری تلقّی شده تا پای جان در راه خدمت به همنوع، شبانه‌روز به تلاش، کار و تولید همت گماشته‌اند و کارنامه‌ای درخشان از خود در راه عزت آفرینی برای کشور ارائه نموده اند و شاهد این مدعا، تقدیم شهدای والامقامی است که هر یک از آنان چون چراغی فروزان همگان را به ادامه‌ی این مسیر الی‌الله رهنمون می‌سازند.
با تبریک روز جهانی کار وکارگر، تلاش شبانه‌روزی و زحمات این سرمایه‌های ارزشمند تولید ملی که شکوفایی و اقتدار کشورمان در عرصه اقتصاد به دستان توانمند آنان حاصل شده است را ارج نهاده و سلامتی و بهروزی یکایک این عزیزان را از درگاه خداوند منان خواستارم.
امید آنکه در سال « جهش تولید با مشارکت مردم» و در پرتو انوار رحمت الهی و هدایت‌های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب و فضای سازنده ایجاد شده با تلاش کارگران شریف و مشارکت همه جانبه مردم بخصوص کارگران زحمتکش پست گام‌های مؤثری در راه توسعه پایدار، رونق، پیشرفت پست استان و کسب دستاورد‌های عظیم اقتصادی برای ملت بزرگ ایران اسلامی برداشته شود.
محسن بخشی
مدیرکل

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار