برترین وزنه برداران جوان گیلان انتخاب شدند

کد خبر: ۱۰۵۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹ 03 October 2015
رشت - ایرنا - رقابت های وزنه برداری قهرمانی جوانان استان گیلان و انتخابی کشور ، با معرفی تیم ها و نفرات برتر در رشت پایان یافت .

رییس هیات وزنه برداری استان گیلان روز شنبه در خصوص برگزاری این رقابت ها گفت : در این دوره از مسابقات ، حدود 60 وزنه بردار در دو رده سنی 17 الی 18 سال و 19 الی 20 سال در رشت با هم به رقابت پرداختند .
اصغر ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در پایان این رقابت ها و در بخش تیمی ، رشت عنوان قهرمانی را کسب کرد ، تیم های لنگرود و رودسر نیز به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند .
وی اظهار کرد : همچنین در رقابت های انفرادی و در رده سنی 17 الی 18 سال ، امیرمحمد خورسندی در وزن 56 کیلوگرم ، نریمان دولتخواه در وزن 69 کیلوگرم ، صادق فرضی زاده و فردین فلاح شمسی در وزن 85 کیلوگرم ، محمدرضا ملکی در وزن 94 کیلوگرم و محمدجواد شیرعلی زاده در وزن 105 کیلوگرم برترین رکوردها را ثبت کرند و به عضویت تیم وزنه برداری جوانان گیلان درآمدند .
وی ادامه داد : در رده سنی 19 الی 20 سال نیز ، فرید فلاح شمسی در وزن 77 کیلوگرم و مازیار محرابی در وزن 85 کیلوگرم توانستند رکوردهای خوبی کسب کنند و به عضویت تیم وزنه برداری گیلان درآیند تا در مسابقات قهرمانی کشور حضور یابند.
وی بیان کرد : با توجه به اینکه وزنه برداران باید رکوردهای ورودی قهرمانی کشور را ثبت می کردند ، وزنه برداران نامبرده توسط کمیته فنی این رقابت ها انتخاب شدند تا در رقابت های قهرمانی کشور حضور یابند .
رییس هیات وزنه برداری استان گیلان خاطرنشان کرد : سایر وزنه برداران رده سنی 19 الی 20 سال استان گیلان نیز توسط کمیته فنی این هیات انتخاب خواهند شد .
اصغر ابراهیمی اضافه کرد : رقابت های وزنه برداری قهرمانی جوانان رده سنی 17 و 18 سال کشور از روز 21 مهر ماه در همدان و رقابت های 19 الی 20 سال نیز از اواسط آبان ماه در مسجد سلیمان برگزار خواهد شد .
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار