امام جمعه کوار بر لزوم تقوای اقتصادی تاکید کرد و گفت: کشور ما در بین ۱۸۰ کشور جهان صدمین کشور در فراهم‌سازی شرایط کسب‌وکار است و این موضوع خوب نیست و در این زمینه باید کشور رشد و ارتقا پیدا کند.
کد خبر: ۹۹۹۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 09 October 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام مجید گشول در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهرستان کوار اظهار داشت: تقوای رسانه‌ای این است که خود و خانواده را در برابر هجوم رسانه‌ای دشمن حفاظت کنیم.

وی با اشاره به تقوای مدیریتی در بین کارگزاران نظام بیان کرد: تقوای مدیریتی این است که در انتخاب معاونان مدیرکل و معاونان استانداری‌ها فرمانداران و رؤسای ادارات و نهادها در سطح کشور از افراد امین جهادی کارآمد دلسوز مردمی و قانون‌مند استفاده شود.

امام جمعه شهرستان کوار همچنین به تقوای اقتصادی نیز اشاره کرد و گفت: تقوای اقتصادی این است که از حجم سنگین قاچاق با همکاری و همیاری سه قوه مجریه قضائیه و مقننه جلوگیری شود.

گشول بر لزوم تقوای اقتصادی تاکید کرد و گفت: مسئولان کشور باید با اقدامات سنجیده و حساب‌شده جلوی تورم‌های کاذب و فشار بر مردم را بگیرند.

خطیب جمعه شهرستان کوار سرعت در انجام واکسیناسیون، سرعت در ترخیص کالاهای رسوب شده در گمرک، تلاش برای آسان‌سازی صدور مجوزهای کسب‌وکار و حذف امضاهای طلایی و سیاست درست در حل مشکل گرانی کاذب سیمان را موجب اعتماد افزایی در بین مردم دانست.

او ادامه داد: کشور ما در بین ۱۸۰ کشور جهان صدمین کشور در فراهم‌سازی شرایط کسب‌وکار است و این موضوع خوب نیست و در این زمینه باید کشور رشد و ارتقا پیدا کند.

امام جمعه کوار سفرهای استانی و حضور میدانی رؤسای قوا بالاخص سفرهای جمعه صبح رئیس جمهور در استان‌ها و حضور در کنار حاشیه‌نشینان و دردمندان جامعه را از جمله اقدامات اصلی دولت عنوان کرد و آن را راه‌گشا دانست.

گشول ابراز کرد: افزایش تولید و صادرات با نگاه به شرق و ۱۵ کشور همسایه یک سیاست درست است و باید با قوت دنبال شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوار به نامه مهم رهبر انقلاب به رئیس‌جمهور مبنی بر جلوگیری از واردات محصولات خانگی خارجی از کره جنوبی که مشابه باکیفیت داخلی دارد یک جریان ریشه‌دار در مکتب علمای شیعه است، نیز گریزی زد و گفت: از نهضت تحریم تنباکو تا تأسیس شرکت‌های بزرگ ملی مثل شرکت اسلامیه که یک کمپانی بزرگ اقتصاد اسلامی به رهبری روحانیت اصیل بود تا تاکید رهبر عزیزمان بر جهش تولید و تقویت تولید داخلی یک جریان ریشه‌دار تاریخی برای حفظ استقلال اقتصادی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار