کد خبر: ۹۹۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷ 23 September 2015
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد البرز از آمادگی کمیته امداد البرز برای دریافت کمک ها و نذورات مردم استان در عید سعید قربان خبرداد.

عبداله طاهری در گفت ‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، در خصوص آمادگی کمیته امداد البرز برای دریافت کمک ها و نذورات مردم در روزعرفه وعید سعید قربان گفت: پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز و فردا (اول و دوم مهرماه)، آمادگی دریافت کمک‌های مردم استان البرز را دارد.

وی افزود: این پایگاه‌ها در روز عرفه و به صورت فعال در تمامی مکان‌های برگزار کننده دعا همانند مساجد و مصلی‌ها وهیئت‌های مذهبی در قالب پایگاه‌های جذب حامی برای ایتام و جذب محسنین در سطح استان حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: این پایگاه ها در روز عید سعید قربان نیز آمادگی دریافت کمک‌های نقدی، گوشت قربانی و نذورات مردم را در معابر اصلی و مکان‌های ذبح دام و..دارند.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد البرز در پایان ضمن دعوت مردم خیر ونیکوکار استان به مشارکت در این سنت حسنه، گفت: بلافاصله بعد از جمع‌آوري نذورات مردمي، آنها را در اختيار نيازمندان وایتام قرار خواهيم داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار