نماینده شیراز با اشاره به اقدامات دشمن برای پشیمان و ناامید کردن مردم از انقلاب اسلامی و آشفته نشان دادن وضعیت کشور، گفت: این راهبرد نظام سلطه برای عقب نگاه داشتن کشور و سیاه نشان دادن وضعیت است که برخی بی مدیریتی‌ها نیز در داخل کشور به آن دامن می‌زند.
کد خبر: ۹۹۷۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵ 01 October 2021

به گزارش تابناک فارس: ابراهیم عزیزی با اشاره به گوشه‌هایی از اقدامات مجلس یازدهم در ابعاد مختلف، اظهارداشت: دو قانون مهم جهش تولید مسکن و مالیات بر خانه‌های خالی در مجلس یازدهم مصوب شد که تولید سالانه یک میلیون مسکن و شکستن احتکار حدود ۳میلیون مسکن خالی در کشور، از دستاورد‌های بزرگ آن خواهد بود.

عزیزی ادامه داد: تضمین خرید محصولات کشاورزی دیگر قانون خوب مجلس بود که موجب می‌شود دسترنج کشاورزان عزیز ما در جیب دلالان کمتر رود.

نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در موضوعات بین المللی قانون لغو تحریم‌ها و صیانت از دستاورد‌های هسته‌ای بزرگ‌ترین اقدام مجلس بود که این مسأله نیاز‌های اساسی کشور در حوزه برق، آب، درمان، کشاورزی و ... را برطرف خواهد کرد.

عزیزی تصریح کرد: قانون تسهیل کسب و کار دیگر قانون خوب مجلس بود که مدت گرفتن مجوز‌ها را به حداقل می‌رساند.

عزیزی افزود: انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس، گرفتن مجوز ایجاد یک خط پروپیلن، فعال کردن پروژه‌های بزرگ در راه و ریل و ... از دیگر اقدامات نمایندگان در این دوره بوده که موجبات توسعه استان را فراهم می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار