کد خبر: ۹۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷ 03 March 2015
در هفته دهم این مسابقات تیم کارا شیراز سه شنبه در ورزشگاه حافطیه میزبان تیم نفتون مسجدسلیمان بود که این دیدار با برتری سه بر صفر شیرازی ها همراه شد.

تیم کارا شیراز برای بازگشت به صدر جدول از همان ابتدا بازی هجومی را دردستور قرار دادند و توانستند با قاطعیت حریف خود را مغلوب نمایند.

ابتدا مهدی شیری بازیکن باتجربه این تیم که سابقه بازی در تیم های استقلا ل و پرسپولیس تهران را دارد در دقیقه 38 با یک ضربه خوب دروازه نفتون را باز کرد تا خیال شاگردان جلیل دوران در نیمه اول راحت شود .

در نیمه دوم نیز تیم میزبان باز هم برتری خود را به رخ حریف کشید و حملات زیادی را انجام دادند که با بی دقتی مهاجمان و امادگی خوب دروازبان نفتون سبب شد که فرصت ها از دست برود اما در دقایق 85 و 90 امیدرضا کریمی بازیکن جوان و تعویضی کارا دوبار دروازه حریفش را باز کرد تا در نهایت منجر به برتری سه بر صفر شیرازی ها شود .

در همین چارچوب نیز تیم برق شیراز 70 ساله که این روز ها در دسته سوم هم حال و روز خوبی ندارد در ماهشهر یک بر صفر به شهرداری این شهر باخت و با 14 امتیاز در رده پنجم جای گرفت.

در دیگر بازی این گروه تلاش مرودشت در شهرستان ارسنجان با تساوی بدون گل برابر شهرداری اراک متوقف شد و با 10 امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفت و تیم شهرداری فیروزاباد دیگر نماینده فارس در رامهرمز با نتیجه دو بر یک برابر تیم فرهنگ این شهر به برتری رسید و با 18 امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.

در پایان این هفته تیم کارا در صدر قرار گرفت، شهرداری ماهشهر و استانداری کرمانشاه هم به ترتیب دوم و سوم هستند و درانتهای جدول هم تیم نفتون و میناب قرار دارند.

درگروه ب این مسابقات 12 تیم حضور دارند که پس از انجام بازیهای گروهی، دو تیم به مرحله بعد صعود خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار