سرور از برگزاری پیاده روی «جاماندگان اربعین» از یادمان شهدای «تیپ نیروی مخصوص المهدی (عج)» تا یادمان شهدای دانشگاه جهرم خبر داد.
کد خبر: ۹۹۶۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲ 26 September 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «مهدی سرور» با تسلیت ایام سوگواری حزن و اندوه روزهای پایانی ماه صفر و گرامی داشت هفته دفاع مقدس، گفت: با برنامه ریزی های «تیپ نیروی مخصوص 33 المهدی (عج)» آیین پیاده روی «جاماندگان اربعین» همزمان با اربعین حسینی در شهرستان جهرم تدارک دیده شده است.

 

فرمانده «تیپ نیروی مخصوص 33 المهدی (عج)» افزود: این ویژه برنامه از یادمان شهید گمنام «تیپ نیروی مخصوص 33 المهدی (عج)» آغاز و تا مقبره شهدای گمنام دانشگاه جهرم ادامه دارد.

 

وی با اشاره به اینکه این برنامه صبح روز اربعین برگزار می شود، عنوان کرد: شرکت کنندگان در این برنامه، مسیر چهار کیلومتری تیپ المهدی (عج) تا دانشگاه جهرم را پیاده روی می کنند.

 

سرور با اشاره به اینکه برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم، مناسب سازی مسیر به همت پاسداران تیپ المهدی (عج)، انجام شده است، خاطرنشان کرد: مسیر فرعی برای این برنامه در نظر گرفته شده و از جاده اصلی و مسیر خیابان، پیاده روی انجام نمی شود.

 

وی با اشاره به اینکه سعی شده این مراسم تشابهی با پیاده روی اربعین در مسیر نجف به کربلا داشته باشد، عنوان کرد: برای کسانی که در طول مسیر خسته شده و قادر به طی طریق نیستند خودروهایی در نظر گرفته شده و همچنین سرویس هایی نیز برای بازگشت شرکت کنندگان مهیا شده است.

 

فرمانده «تیپ نیروی مخصوص 33 المهدی (عج)» خاطرنشان کرد: در طول مسیر نیز تعداد هشت موکب پذیرایی در نظر گرفته شده که پذیرایی به صورت صبحانه، آب، شربت و... انجام می شود.

 

سرور ادامه داد: همچنین در پایان و جوار یادمان شهید گمنام دانشگاه جهرم نیز قرائت زیارت اربعین با حضور شرکت کنندگان درمراسم صورت می گیرد.

 

وی در پایان با دعوت از شهروندان برای شرکت در پیاده روی «جاماندگان اربعین» از آنها خواست شیوه نامه های بهداشتی را برای حضور در این مراسم رعایت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار