کد خبر: ۹۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷ 03 March 2015

به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی فارس سردار احمدعلی گودرزی در این زمینه اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی استان در پی کسب خبری مبنی بر انتقال کالای قاچاق توسط خودروهای تندرو و کامیون از شهرستان‌های جنوبی استان به مرکز استان و سایر استان‌های هم‌جوار، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی درنهایت محل دپوی کالای قاچاق در یکی از محله‌های شهر شیراز شناسایی و مأموران با هماهنگی مقام قضائی به محل موردنظر اعزام شدند.

وی تصریح کرد: مأموران در یک عملیات غافلگیرانه از محل موردنظر بازرسی و درنتیجه تعداد سه میلیون و 423 هزار و 200 نخ انواع سیگار، سیزده هزار و 430 کیلوگرم انواع تنباکوی قاچاق و دو هزار و 500 عدد فندک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ارزش ریالی محموله قاچاق کشف‌شده بالغ‌بر سه میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است، افزود: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

سردار گودرزی در پایان با اشاره به اثرات سوء قاچاق کالا بر اقتصاد کشور گفت: طرح برخورد با قاچاقچیان کالا به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی استان قرار دارد و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

توقیف 238 کیلوگرم تریاک در فارس در 24 ساعت گذشته

با تلاش مأموران انتظامی استان فارس، 238 کیلوگرم تریاک طی دو عملیات منسجم در 24 ساعت گذشته کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس در این زمینه گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مطلع شدند فردی با تشکیل یک باند، قصد دارد مقادیری مواد مخدر را از استان کرمان به شیراز منتقل کنند.

سرهنگ محمدجعفر تولایی اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع، مراتب در دستور کار مأموران قرار گرفت و درنهایت دو دستگاه خودرو سواری مزدا و سمند در یکی از ورودی‌های شهر شیراز شناسایی شدند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو سواری مزدا 160 کیلوگرم تریاک کشف و خودرو سمند نیز که به‌عنوان اسکورت محموله عمل می‌کرد، توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس با بیان اینکه در این رابطه دو نفر متهم دستگیر شدند، به عملیات دیگری که توسط مأموران یگان امداد شهرستان شیراز صورت گرفت، اشاره کرد و افزود: مأموران یگان امداد شیراز هنگام گشت زنی در یکی از محله‌های شهر شیراز، به یک دستگاه خودرو سمند مظنون و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.

سرهنگ تولایی افزود: در بازرسی از این خودرو نیز 78 کیلوگرم تریاک کشف و در این خصوص دو نفر متهم دستگیر شد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار