عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: افرادی که در رأس گروه طالبان قرار دارند، با وجود اینکه تلاش می کنند متفاوت باشند اما سابقه شان نشان می دهد آنها تحجرات قدیمی را دارند و ممکن است به احتمال زیاد نتوانند وحدت مورد نظر جامعه افغانستان را در کشور پیاده کنند.
کد خبر: ۹۹۳۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱ 15 September 2021

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: جلال رشیدی کوچی با اشاره به شرایط افغانستان، گفت: طالبان سعی دارد چهره جدیدی نسبت به گذشته از خود به نمایش بگذارد، اینکه ماهیت و هویت واقعی آنها تغییر کرده یا نه هنوز به طور قطعی مشخص نیست.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طالبان در حالی تلاش می کند چهره دموکراتیک و لطیف تری نسبت به اواخر دهه 80 نشان دهد اما همچنان مشخص نیست که هویت آنها تغییر کرده یا نه؟ و در حال حاضر پشت این نقاب دست به کارهای نمایشی زده یا خیر؟ با گذر زمان مشخص می شود.

وی اظهار داشت: طالبان به دنبال مشروعیت سیاسی در نظام بین الملل است که به احتمال زیاد نمی تواند به این هدف دست پیدا کند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: افرادی که در رأس گروه طالبان قرار دارند، با وجود اینکه تلاش می کنند متفاوت باشند اما سابقه شان نشان می دهد آنها تحجرات قدیمی را دارند و ممکن است به احتمال زیاد نتوانند وحدت مورد نظر جامعه افغانستان را در کشور پیاده کنند./

پایان پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار