جعفر قادری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تبریک به قهرمانان پارالمپیک به ویژه ورزشکاران استان فارس گفت: از دولت می خواهیم هر چه سریعتر تکلیف عزل و نصب ها را مشخص کند تا مانع خدمت رسانی در وزارتخانه ها و استان ها نشود.
کد خبر: ۹۹۱۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷ 05 September 2021

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: جعفر قادری در نشست علنی امروز (یکشنبه 14 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تبریک به قهرمانان پارالمپیک به ویژه ورزشکاران استان فارس گفت: از دولت می خواهیم هر چه سریعتر تکلیف عزل و نصب ها را مشخص کند تا مانع خدمت رسانی در وزارتخانه ها و استان ها نشود.

نماینده مردم شیراز در مجلس یازدهم ادامه داد: هر چه سریعتر وزارت راه و شهرسازی با همکاری وزارت دفاع، قرارداد قطعه 8 آزادراه شیراز را امضا کند. از وزارت نیرو نیز می خواهیم ابهامات در زمینه خرید برق نیروگاه ها به بهانه دست دوم بودن دستگاه ها را برطرف کند، چرا که در شرایط کمبود برق، لازم است هر چه سریعتر بتوانیم از نیروگاه ها استفاده کنیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بیان کرد: خطوط آب و برق شهرک های صنعتی در اطراف شیراز با مشکل مواجه است و به دلیل نبود زیرساخت ها، امکان واگذاری زمین به سرمایه گذار وجود ندارد. همچنین انتظار می رود مجلس و شورای نگهبان به توافق برسند تا بسیاری از طرح ها و لوایح با استناد به اصل 85 قانون اساسی به نتیجه برسد.

این نماینده مجلس بیان کرد: وزارت نیرو نسبت به انتقال آب خلیج فارس به استان فارس اقدام عاجل انجام دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار