با حضور محمود افشاری نماینده وزرات آموزش و پرورش، امام جمعه شهر احمدآباد و دیگر مسوولان ، جشن شکوفه ها به صورت نمادین در مدرسه عصمت وکیلی شهر احمدآباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۹۰۹۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵ 22 September 2015

به گزارش تابناک یزد،امام جمعه احمدآباد روز سه شنبه در این مراسم خطاب به نوآموزان گفت: نونهالان با امدن به مدارس جامعه را عطراگین نموده اند و به دنبال اولین وظیفه خود که همان کسب علم است می روند.

حجت الاسلام محمد صابری اضافه کرد: دانش آموزان باید برای کسب علم بکوشند و در راه اعتلا و آبادانی کشور گام بردارند تا در آینده هم برای خود و هم برای مملکت افراد مفیدی باشند.
وی با اشاره به وظایف والدین و معلمان در برابر دانش آموزان تصریح کرد: باید برای علم و علم آموزی ارزش قایل شد وزمینه تحصیل بهتر دانش آموزان را فراهم نمود.
رئیس آموزش و پرورش اردکان نیز اظهارکرد: امسال 13 هزار دانش آموز در مدارس این شهرستان مشغول به تحصیل می شوند که با استفاده از معلمان مجرب امروز اولین روز سال تحصیلی آنها آغاز می شود.
محمداشرفیان در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس، اظهارکرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت های رزمندگان اسلام در جبهه های نبرد حق علیه باطل است.
وی افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام با توکل بر خدا و تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) به فرمان حضرت امام خمینی(ره) لبیک گفته و در صحنه های نبرد حق علیه باطل حاضر شدند و نگذاشتند لحظه ای از خاک وطن به دست نااهلان بیافتد.
دراین مراسم دانش آموزان کلاس اولی به اجرای برنامه های شاد ومتنوع پرداختند .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار