استاندار یزد به همراه جمعی از مسئولان استان یک روز بعد از اعلام خبر شهادت رئیس دولت متبوعش و به تاسی از خدمتگزاری خستگی‌ناپذیرش، راهی چندین شهرستان استان شده تا بی وقفه و پرقدرت خدمت‌رسانی به مردم را دنبال کند.
کد خبر: ۱۱۶۸۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۵ 21 May 2024

به گزارش تابناک یزد، به دنبال اعلام خبر شهادت آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور محبوب و مردمی کشورمان و هیات همراهشان، بسیاری از شخصیت‌ها و مقامات کشورمان در رده‎های مختلف در پیام‌هایی ضمن تسلیت این مصیبت جانسوز، ویژگی‌های بارز شخصیتی سید شهدای خدمت را برشمرده‎اند.

یکی از مهمترین این ویژگی‌ها که همگان به آن اذعان داشته‎اند خستگی‎ناپذیری این خادم الرضا(ره) در خدمت‌گزاری به مردم و البته تاکید بر تداوم این سیره با قوت بیشتر است.

در همین راستا نیز استاندار جوان و انقلابی یزد که طی یک روز گذشته بی‌تابی او از خبر شهادت آیت الله رئیسی را شاهد بودیم، عملاً آستین همت بالا زده و به رغم صاحب عزا بودنش در استان از صبح امروز به همراه جمعی از مدیران دستگاه‎های اجرایی با سفر به شهرستانهای مختلف پیگیر خدمت رسانی به مردم به ویژه در حوزه نهضت ملی مسکن شده است.

«مهران فاطمی» این سلسله بازدیدها را از شهرستان زارچ و با بازدید از طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان و بررسی مسایل موجود در این مورد آغاز کرد؛ طرحی که براساس گزارش متولیان امر، زمین‌های آن تا یک ماه آینده تحویل متقاضیان خواهد شد.

استاندار در ادامه از طرح ساخت استخر شهر زارچ بازدید و ضمن بررسی آخرین وضعیت اجرای آن، بر تسریع در روند تکمیل این مجموعه تاکید کرد.

فاطمی در ادامه به محل اجرای طرح سالن همایش مجتمع فرهنگی جمعیت هلال احمر شهرستان زارچ نیز سر زد و وضعیت پیشرفت و مسائل این طرح را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

بازدید از طرح ۱۱۰ هکتاری شهرستان اشکذر که ۱۷۰۰  قطعه زمین برای متقاضیان در این سایت در حال آماده سازی است و همچنین بازدید از طرح ۱۱.۵ هکتاری شهر مجومرد در این شهرستان که در آن ۳۷۰ قطعه زمین  مراحل آماده سازی برای تحویل به متقاضیان را سپری می‌کند، دیگر طرحهای مورد بازدید استاندار یزد در سفرهای امروزش به شهرستانهای استان بود.

فاطمی در ادامه نیز به شهرستان میبد سفر کرد و آخرین وضعیت طرح‌های نهضت ملی مسکن در این شهرستان را نیز بررسی کرد.

استاندار یزد در این شهرستان از طرح ۲۳۰ واحدی بفروئیه که واحدهای آن به متراژ ۲۵۰ مترمربع در حال ساخت است هم دیدن کرد.

در ادامه طرح‎های نهضت ملی و اقدام ملی مسکن شهرستان اردکان مورد بازدید فاطمی قرار گرفت؛ طرح نهضت ملی مسکن اردکان در ۱۲۰ هکتار و در قالب ۱۸۰۰ قطعه زمین به متقاضیان واگذار خواهد شد.

این بازدید که همچنان نیز ادامه دارد، اکنون به دهکده گردشگری ۶۰۰ هکتاری سیاه کوه اردکان موسوم به پارک کوهستان اردکان رسیده است.

به نظر چنین حرکاتی علاوه بر تاکید بر تداوم مسیر خدمت‌گذاری دولت مردم، می‌تواند موجب امیدواری و تداوم و تقویت اعتماد بیش از پیش جامعه به دولتمردان و نیز مشارکت روزافزون ملت ایران برای رسیدن به جهش تولید و پیشرفت اقتصادی کشور شود.

برچسب ها: یزد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار