امام جمعه زرین دشت با استناد به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با هیأت دولت مبنی بر اینکه دشمن همه تلاشش را برای القای یاس و نا امیدی در جامعه به کار بسته است، افزود: اعتماد مردم بزرگ‌ترین سرمایه دولت است گرچه اعتماد مردم مقداری آسیب دیده است و باید با عمل به وعده‌های مسئولان ترمیم شود.
کد خبر: ۹۹۰۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰ 04 September 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام غلامرضا دروندپور در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان زرین دشت با اشاره به دو مؤلفه ای که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب به آن اشاره کرده‌اند، اظهار کرد: اعتماد به داشته‌ها و توانمندی‌ها یکی از مهمترین راههای پیشرفت هر جامعه‌ای است که باید همگان به آن سمت حرکت کنند.

وی با استناد به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با هیأت دولت مبنی بر اینکه دشمن همه تلاشش را برای القای یاس و نا امیدی در جامعه به کار بسته است، افزود: اعتماد مردم بزرگ‌ترین سرمایه دولت است گرچه اعتماد مردم مقداری آسیب دیده است و باید با عمل به وعده‌های مسئولان ترمیم شود.

خطیب جمعه شهرستان زرین دشت همچنین بر ضرورت بازسازی ساختار فرهنگی در کشور تاکید کرد و گفت: ساختار فرهنگی کشور، نیازمند یک حرکت انقلابی خردمندانه و عاقلانه است.

دروندپور بیان داشت: برای ایجاد این حرکت فرهنگی در شهرستان زرین دشت نیاز به عالمانی داریم که هم به مبانی اسلام آشنا باشند و هم عامل به آن مبانی باشند و مهمتر اینکه در زیر سایه ولایت مطلقه فقیه حرکت کنند.

امام جمعه شهرستان زرین دشت تصریح کرد: یکی از مهمترین کانون‌هایی که می‌تواند این عالمان را پرورش دهد حوزه علمیه است.

وی ادامه داد: حوزه علمیه شهرستان زرین دشت که به همت و تلاش عالمانی بزرگ تأسیس شده در حال حاضر نیازمند حمایت و بازسازی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرین دشت ضمن قدردانی از مشارکت خیرین نیک اندیش در خدمات عام المنفعه خواستار مشارکت هر چه بیشتر آنان برای رفع مشکلات حوزه علمیه شد و گفت: این اقدام نیازمند یک حرکت جهادی و انقلابی است.

دروند پور یادآور شد: از اموری که می‌تواند منابع مالی حوزه علمیه را تأمین نماید، مبحث وقف است که در همین جا از کشاورزان باغداران و خیران درخواست دارم به این امر توجه ویژه نمایند تا انشاالله حوزه‌ای در طراز انقلاب اسلامی برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و ایجاد تمدن نوین اسلامی شکل بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار