معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: در طرح نظارت بر قیمت کالاهای ویژه شب عید بیش از ۱۰۰ تیم ازبازرسان صنعت و معدن و اتاق اصناف فارس فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۹۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳ 03 March 2015

محمدابراهیم صداقت با اشاره به شروع طرح نظارت بر قیمت کالاهای ویژه شب عید از 9 اسفندماه اظهار داشت: در این طرح 300 بازرس و ناظر ازبازرسان صنعت و معدن و اتاق اصناف در قالب تیم‌های دو نفره بر قیمت‌ کالاها و مواد غذایی نظارت می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت ناظران افتخاری در کنار بازرسان سازمان گفت: امسال بیش از هزار ناظر افتخاری در مواقع مورد نیاز برای تشدید امر نظارت به خدمت گرفته می‌شوند.

صداقت با اشاره به مرحله‌بندی نظارت افزود: در مرحله نخست نظارت بر قیمت پوشاک، کیف و کفش است و در روزهای منتهی به نوروز بر میوه، مواد پروتئینی، خشکبار و قنادی‌ها نظارت می‌شود.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس خاطرنشان کرد: همزمان با شروع تعطیلات نظارت‌ها به سمت مراکز سیاحتی، پارک‌ها، غرفه‌ها، پارکینگ‌ها و مراکز مسافرپذیر سوق می‌یابد.

وی با بیان اینکه بر ناوگان حمل و نقل نیز نظارت می‌شود، تصریح کرد: در تمام ایام تعطیلات بر پایانه‌های مسافربری و دفاتر هواپیمایی نظارت می‌شود تا تخلفی صورت نگیرد.

صداقت با اشاره به اینکه بازرسانی نیز بر ذخیره مواد در انبارها و سردخانه‌ها نظارت دارند، بیان کرد: گشت‌های مشترکی نیز با تعزیرات تشکیل شده که علاوه بر نظارت به شکایات مردمی نیز رسیدگی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار