دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه با اشاره به تشدید شدن شیوع کرونا در استان، گفت: کانون های خدمت رضوی با تمام توان، امکانات و ظرفیت های خود و با مشارکت خیرین برای خدمت رسانی به مردم کرمانشاه بسیج می‌شوند.
کد خبر: ۹۸۹۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹ 28 August 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، سید «محمد جعفر امامیان» روز شنبه به تدابیر گوناگونی این نهاد برای ارایه خدمت به شهروندان گرفتار به کرونا اشاره کرد و افزود: به منظور تحقق بند هشت ماده ای تولیت آستان قدس رضوی؛ همه ظرفیت های خادمیاری و کانونهای خدمت رضوی با مشارکت خیرین و همراهی مردم برای مقابله با پیک پنجم کرونا در استان کرمانشاه آماده شده است

او یکی از محورهای خدمت رسانی خادمیاران را تهیه کپسول اکسیژن و دستگاه اکسیژن ساز برای استفاده بیمارستانها و مراکز درمانی و همچنین امانت دادن به بیماران بستری در منزل  دانست که در حال اجرا است.

امامیان یکی دیگر از محورهای خادمیاران کانون های خدمت رضوی را تهیه ماسک و توزیع آن بین نیازمندان در حاشیه شهرها و تهیه تجهیزات بیمارستانی برای گروههای هدف در سراسر استان عنوان کرد.

دبیر کانون های خدمت رضوی در بخش دیگر از صبحت های خود به طرح " همیار درمان" این نهاد اشاره کرد و افزود: نیروهای خادمیاری در خدمتی تحت عنوان "همیار درمان" با انجام امور روزمره بیماران با هماهنگی بیمارستانها برای یاری به کادر درمان و کاستن از فشار کاری آنها اعزام خواهند شد و همچنین به تهیه آبمیوه طبیعی برای بیماران کرونایی بستری در منزل و بیمارستانها و کادر درمان  اقدام می کنند.

کانون های خدمت رضوی به خانواده های کرونایی کمک می‌کنند

امامیان در ادامه از تهیه و توزیع بسته های جزئی و کلی معیشتی با رعایت کرامت افراد، برای خانواده های درگیر به بیماری کرونا خبر داد.

او همچنین به طرح مدافعان "سلامت۲" و طرح "آقا حساب کرد"  کانون های خدمت رضوی اشاره کرد، افزود: غسل و تدفین بیماران در گذشته در اثر ویروس کرونا در فاز جدید طرح " آقا حساب کرد" برای حمایت از اقشار کم بضاعت و همچنین پرداخت بدهی محرومان و خانواده های مبتلا به کرونا نزد فروشگاه‌ها و مغازه های محلی و انواع دیگر خدمت رسانی در قالب طرح مدافعان "سلامت۲ "است که این نهاد در حال اجرای آنها است

امامیان ابراز امیدواری کرد: خادمیاران رضوی، همه مردم نوع دوست، خیرین و گروه های جهادی با اتحاد و تجمیع خدمت رسانی به بیماران کرونای با نیابت از امام مهربانی ها گامی موثر در این موقعیت حساس بردارند.

او در پایان گفت: علاقمندان می توانند کمک های خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۶۶۸۴۴۰۶۱ با شناسه واریز ۲۲۰۰۱۶۱۰۴ به نام درآمد و هزینه آستان قدس واریز نمایند، همچنین برای کمک های غیر نقدی در زمینه تجهیزات بیمارستانی با شماره ۰۹۹۴۰۵۸۴۰۱۱ و جهت مشارکت در تغسیل و تدفین و خدمات جهادی با شماره ۰۹۱۰۹۳۲۶۸۱۸ تماس حاصل فرمایند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار