بیمارستان ۱۱۲ تختخوابی امام علی(ع) شهرستان کازرون پس از سال‌ها، برای تجهیز و راه اندازی به دانشگاه علوم پزشکی شیراز تحویل داده شد.
کد خبر: ۹۸۷۴۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳ 21 August 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: با پیگیری‌های نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی، آخرین مانع واگذاری این پروژه که تأمین اعتبار برای تجهیز خدمات چهارگانه بود برطرف شد.

در بازدید بازرسان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیمارستان امام علی (ع) شهرستان کازرون، بررسی و صحت نقشه‌ها، تأسیسات، سیستم‌های فنی، تجهیزات و امکانات فعلی به منظور راه اندازی هرچه سریع‌تر این بیمارستان تأیید شد.

 

طی قراردادی که بین دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون منعقد شده، طی هفته پیش رو بخش ویژه خدمات رسانی سرپایی به بیماران مبتلا به کرونا (opat) در بیمارستان امام علی(ع) راه اندازی و در ماه‌های آینده دیگر فازهای خدمات رسانی این بیمارستان افتتاح خواهد شد.

این بیمارستان آموزشی و درمانی مرتبط با دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد کازرون است و شامل بخش‌هایی همچون تصویربرداری، سی‌سی‌یو، آی‌سی‌یو، ان‌آی‌سی‌یو، اتاق عمل، اورژانس، آزمایشگاه، دیالیز، زنان و زایمان، بستری و درمانگاه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار