نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی افزود: براساس ادعای خودورسازی‌ها، هزینه تمام شده تولید محصولات، بیش از قیمت فروش است و مابه التفاوت قیمت فروش و هزینه تمام شده در صورت‌های مالی به عنوان زیان ثبت می‌شود. حال باید دید که قیمت تمام شده تولیدات خودروسازان چرا گران است و آیا همه این هزینه‌ها واقعی است یا سربار؟
کد خبر: ۹۸۶۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴ 14 August 2021

تابناک فارس به نقل ازخانه ملت:حجت اله فیروزی درباره بدهی‌های جاری خودروسازان، گفت: هرچند زیان خودروسازان ناشی از چند مولفه است اما نمی‌توان نقش سوءمدیریت‌ها و مشکلات مدیریتی را در وضعیت کنونی و ایجاد بدهی‌های بسیار نادیده گرفت.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی افزود: براساس ادعای خودورسازی‌ها، هزینه تمام شده تولید محصولات، بیش از قیمت فروش است و مابه التفاوت قیمت فروش و هزینه تمام شده در صورت‌های مالی به عنوان زیان ثبت می‌شود. حال باید دید که قیمت تمام شده تولیدات خودروسازان چرا گران است و آیا همه این هزینه‌ها واقعی است یا سربار؟

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: باید هزینه‌های سربار و مازاد خودروسازان مانند نیروی انسانی، تبلیغات، هدررفت مواد اولیه و... مشخص شود زیرا با مشخص شدن این هزینه‌ها می‌توان برای حذف آنها برنامه ریزی و قیمت تمام شده تولید خودرو را کاهش داد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: خودروسازان از نظر قانونی ورشکسته هستند زیرا بدهی آنها از دارایی‌شان بیشتر است البته در صورتی که تجدید ارزیابی صورت گیرد ممکن است زیان آنها پوشش داده شود./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار