مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی البرز خود با هشدار به رانندگان در خصوص استفاده از گاز مایع به عنوان سوخت خودرو گفت: مصرف سوخت گاز مایع یا همان کپسول LPG توسط خودروها به دلیل ایمن نبودن و به خطر افتادن جان مردم ممنوع است.
کد خبر: ۹۸۶۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱ 14 August 2021

خطر در کمین مصرف‌کنندگان ال‌پی‌جی به عنوان سوخت خودرو

به گزارش «تابناک البرز» مجتبی دلبری با اشاره به کیفیت بنزین و گازوئیل توزیعی در کرج اظهار کرد: در حال حاضر ۲۶ جایگاه عرضه سوخت مایع در کلانشهر کرج و ۴۶ جایگاه نیز در دیگر شهرهای استان فعال است.

وی ادامه داد: از سال ۹۲ ارایه سوخت مایع با استاندارد یورو ۴ در کرج آغاز شده و امروز همه بنزین و گازوئیلی که در این کلانشهر توزیع می‌شود دارای این استاندارد است.

وی توضیح داد: به دنبال آن هستیم که این برنامه در سایر شهرهای استان نیز اجرایی شود تا شاهد توزیع بنزین با کیفیت و استاندارد در تمامی جایگاه‌های استان باشیم.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود با هشدار به رانندگان در خصوص استفاده از گاز مایع به عنوان سوخت خودرو گفت: مصرف سوخت گاز مایع یا همان کپسول LPG توسط خودروها به دلیل ایمن نبودن و به خطر افتادن جان مردم ممنوع است.

دلبری با بیان اینکه گاز مایع در البرز بیش از نیاز واقعی عرضه می‌شود، توضیح داد: این سوخت فقط برای مصارف پخت و پز تعریف شده و توزیع آن به عنوان سوخت خودروها ممنوع است.

وی ادامه داد: جامعه هدف سوخت گاز مایع (LPG) خانوارها و مصرف کنندگان صنفی و صنعتی هستند که دسترسی به گاز شهری ندارند.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی البرز گفت: تمهیداتی اندیشیده شده تا مصرف کنندگان گاز مایع استان به سامانه https://newtejaratasan.niopdc.ir مراجعه و اطلاعات درخواستی را بارگذاری کنند تا از این طریق گاز مایع صرفا در میان جامعه هدف و مصرف کننده واقعی توزیع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار