عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه یکی از پروژه های برنامه ریزی در شورای ششم احداث دریاچه مصنوعی در ورودی شهر است، گفت: اکنون کرج کلان آباد است و تا رسیدن به کلان شهر فاصله دارد.
کد خبر: ۹۸۴۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ 08 August 2021

کرج کلان آباد است و تا رسیدن به کلان شهر فاصله دارد/ احداث دریاچه مصنوعی در ورودی شهر

به گزارش «تابناک البرز» عمار ایزدیار در گفتگو با خبرنگار تابناک در استان البرز با تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند و به نحوه مطلوبی مسائل و مشکلات موجود جامعه را بازگو می کنند.
وی در خصوص اولویت های کاری شورای ششم کرج، افزود: تکمیل پروژه های نیمه تمام دوره قبل از جمله برنامه های اولویت دار شورای ششم است که از جمله آن می توان به بزرگراه شمالی ، بازگشایی ادامه بلوار ماهان و ادامه امتداد مسیر بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی به سمت مهرشهر اشاره کرد.
عضو شورای شهرکرج با عنوان اینکه اعتقاد داریم در این دوره باید روح جدیدی در شهر دمیده شود، بیان کرد: شهر، موجود زنده است و باید در کنار کارهای عمرانی با اجرای پروژه های فرهنگی و اجتماعی نشاط را در جامعه ایجاد کنیم.
ایزدیار عنوان کرد: برنامه های فرهنگی شامل بهره برداری صحیح از فرهنگسرا ها، سرای محلات و سایر اماکن فرهنگی موجود در سطح شهر می شود.
وی با بیان اینکه مناطق محروم در اولویت کاری ما قرار دارد، خاطرنشان کرد: اکنون کرج کلان آباد است و تا رسیدن به کلان شهر فاصله دارد.
عضو شورای شهرکرج با اشاره به اینکه پروژه های عمرانی باید دارای پیوست فرهنگی باشند، گفت: تملک سینما هجرت و پروزه احداث دریاچه مصنوعی در ورودی شهر از جمله پروزه های فرهنگی و گردشگری است که در اولویت کاری شورای ششم قرار دارد.
ایزدیار به پرونده های کمیسیون ماده 100 اشاره کرد و اذعان داشت: آرایی در این کمیسیون صادر شده است که قابلیت اجرایی ندارد و باید بازنگری شود، همچنین بلاتکلیفی های املاک قولنامه ای نیز باید مرتفع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار