مدیر بیمارستان آیت الله طالقانی اراک گفت: از ابتدای ماه جاری تاکنون حدود ۲۵ مادر باردار کرونایی به این مرکز، مراجعه و بستری شده اند.
کد خبر: ۹۸۴۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷ 07 August 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، زهرا باقی افزود: بیمارستان آیت الله طالقانی اراک از جمله بیمارستان های تخصصی زنان و زایمان است که با در اختیار داشتن تجهیزات پزشکی و دستگاه ها فوق پیشرفته مطابق با آخرین فناوری های روز دنیا، ضمن برخورداری از کادر درمانی متخصص و مجرب، خدمات با کیفیتی را به کلیه مادران باردار استان و حتی استان های همجوار ارایه می دهد که از ابتدای ماه جاری ۲۵ مادر باردار کرونایی در این مرکز شناسایی شده که از این تعداد ۳ مورد سزارین و ۱ مورد طبیعی زایمان کرده است.
وی یادآورشد: در بخش ایزوله بیمارستان ۶ مادر باردار، بستری هستند که ۵ نفر از آن ها مثبت قطعی و ۱ نفر مشکوک به کرونا می باشد.
وی تاکید کرد: مادران بارداری که به بیماری‌های زمینه ای و دیابت، فشار خون و... که تهدید کننده سلامت مادر و جنین است دچار هستند به این مرکز مراجعه کرده که در این راستا در ماه حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ مراجعه کننده داریم که از مراقبت‌های ویژه این بیمارستان با استفاده از آخرین امکانات و تکنولوژی بهره‌مند می ‌شوند.
باقی با توصیه جدی تر گرفتن علایم کرونا توسط مادران باردار، گفت: توصیه هایی که به افراد غیرباردار می شود شامل افراد باردار هم می شود، بر این اساس مادران باردار باید از حضور در مراکز شلوغ و پر تردد پرهیز کنند و به جز موارد ضروری از منزل خارج نشوند و برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس باید به‌ طور همزمان به فکر سلامت خود و جنین باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار