فرماندار ویژه شهرستان جهرم گفت:: شفافیت در عملکرد یکی از شروط اصلاح وضعیت اداره امور شهر است و به این منظور اشراف بر قانون از ضروریات محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۸۳۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰ 07 August 2021

تابنک فارس به نقل از ایرنا: مهدی شفیعیان با اشاره به برگزاری آیین تحلیف اعضای شوراهای اسلامی شهر رو روستا در روز پنجشنبه ۱۴ مردادماه جاری افزود: پیام انتخابات، تحول‌خواهی بود که به منظور تحقق این خواسته به حق مردم و بهبود کمی و کیفی شرایط بایستی الزاماتی رعایت شود که از مهمترین آنها این است که خود را خادم و مردم را ولی نعمت خود بدانیم و این خصیصه را در عمل به منصه ظهور برسانیم.

وی ابراز کرد: برآیند عملکردها بایستی ارتقای جایگاه شهرستان در تراز منطقه ای، استانی و ملی باشد.

وی تصریح کرد: شفافیت در عملکرد یکی از شروط اصلاح وضعیت اداره امور شهر است و به این منظور اشراف بر قانون از ضروریات محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: اصلاح ساختار و فرآیندها در شهرداری از اولویت‌های پیش روی شورای اسلامی ششم باشد و ضرورت دارد فرایندها ساده، روشن و استثنائات حداقلی باشد تا امکان لغزش و انحراف را کاهش دهد و بتواند رضایت عمومی را در پی داشته باشد.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم گفت: به منظور تحقق این مهم بایستی در انتخاب شهردار ویژگی های چون تسلط به قوانین موضوعی، آشنایی با مباحث فنی و شناخت دقیق از وضعیت شهر، پاسخگو و مردم دار بودن از اولویت‌های مدنظر باشد.

وی افزود: اعضای شورا عملکرد گذشته را بررسی کنند تا اگر آسیب وجود داشته شناسایی شود و آزمون و خطاها در تصمیم‌گیری‌ها به حداقل برسد.

وی بیان کرد: بازنگری در طرح های جامع و تفصیلی با درنظر گرفتن تأثیرات حوزه نفوذ و نگاه برنامه محور و استراتژیک -راهبردی از الزامات موفقیت در برنامه‌ها و اهداف است که می‌تواند در توسعه متوازن متناسب و قانونمند بافت های شهری بسیار موثر باشد.

مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر جهرم، پنجشنبه در حالی برگزار شد که ریاست سال اول این شورا به داوود اوسط رسید و امین شاکری نیز نایب رئیس نیز شورای شهر جهرم شد.

همچنین مجتبی رحمانیان منشی اول، حسام غضنفری منشی دوم و مصطفی سامانی سخنگوی این شورا شدند و عبدالجواد رحمانیان و علی اکبر دهقانیان نیز به عنوان عضو شورا حضور دارند.

نمایندگی شورای ششم شهر جهرم در شورای شهرستان به داوود اوسط و مصطفی سامانی رسید و سکان سرپرستی شهرداری جهرم تا مشخص شدن شهردار به مجتبی شیروان سپرده شد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار