روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز با اشاره به اقدام برخی اعضای منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر صدرا در ترک جلسه مراسم تحلیف اعلام کرد که این جلسه به زمان دیگری موکول شد.
کد خبر: ۹۸۳۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴ 06 August 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: در این اطلاعیه آمده است: این در حالی است که مراسم تحلیف و انتخاب هیات رئیسه شوراهای اسلامی شهرستان شیراز پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ در سه شهر شیراز، داریون و خان زنیان و نیز بیش از ۱۲۰ روستا و یازده تیره عشایری، طی تشریفات رسمی و با شکوهی در خور شورا و مردم عزیز، با آرامش، بدون کوچکترین حاشیه‌ای و با افتخار، برابر مقررات در این شهرستان بزرگ مرکز استان برگزار شد.

در این اطلاعیه درباره حواشی نخستین جلسه شورای اسلامی شهر صدرا آمده است: برابر مقررات اولین جلسه رسمی شورای این شهر پنجشنبه به دعوت فرماندار یا نماینده ایشان و در صحن علنی شورا برگزار شد که به دلیل تعدد برنامه های این روز، معاون فرماندار به عنوان نماینده فرماندار در جلسه تحلیف شرکت کرد.
روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز تاکید کرده است: با توجه به اختلال ایجاد شده، فرمانداری طی یکی دو روز آتی نسبت به برگزاری مجدد جلسه برابر مقررات اقدام خواهد نمود و اجازه اختلال و یا سوء استفاده را به هیچ شخصی نخواهد داد.
در این اطلاعیه با اشاره به ترک جلسه تحلیف توسط برخی اعضا آمده است: اعضای شورا به عنوان نمایندگان مردم دارای استقلال رای بوده و تصمیم‌های آنان با اکثریت آرای حاضرین معتبر است.
در این اطلاعیه تصریح شده است: برابر قانون هرگاه عضو و یا اعضای شورا مرتکب تخلف و یا رفتار خلاف شئون شورا شوند، به مراجع قانونی ارجاع خواهند شد.
روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز تاکید کرده است: بدیهی است هیچیک از امور و ارائه خدمات به شهروندان به دلیل عدم تشکیل جلسه شورا مختل نخواهد ماند و همه دستگاه های مسئول به جای خود مکلف به انجام خدمات رسانی هستند.
در این اطلاعیه توصیه شده است که شهروندان عزیز با احساس مسئولیت و دلسوزی از توجه به شایعات و ورود به حاشیه ها پرهیز کنند.
روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز به اعضای این شورا تاکید کرده است که در پاسخ به اعتماد مردم، منافع عمومی را به منافع شخصی ‌و گروهی ترجیح داده و همدل و به اتفاق و درچارچوب قانون، خود را آماده خدمت صادقانه به مردم شریف شهر صدرا بدانند.
در این اطلاعیه آمده است: فرمانداری شهرستان شیراز براساس باور خود و تاکید استاندار ‌فارس، تصمیم اکثریت که برمبنای قانون و آیین نامه اجرایی باشد را در مورد انتخاب هیات رئیسه و شهردار، محترم و نافذ می داند و هیچ توصیه ای در مورد هیچ شخصی نداشته و نخواهد داشت.
شهر جدید صدرا در ۱۵ کیلومتری شمال غرب شیراز واقع است.

برچسب ها: تحلیف ، شورای شهر ، صدرا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار