امیری گفت: اعتبار لازم برای سامان دهی ورودی روستای قلات و دفع آب های سطحی، بهسازی و روکش آسفالت مسیر ورودی روستای «قلات»، مصوب شده است.
کد خبر: ۹۸۳۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴ 03 August 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «محمدرضا امیری»، امروز (سه شنبه 12 مرداد) از سامان دهی ورودی روستای «قلات» از توابع شهرستان شیراز خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: برای طرح سامان دهی ورودی روستای «قلات» از توابع دهستان «دراک» بخش مرکزی شهرستان شیراز تصویب اعتبار شده است.

فرماندار شهرستان شیراز افزود: این اعتبارات با هدف دفع آب های سطحی، بهسازی و روکش آسفالت مسیر ورودی روستای «قلات»، مصوب شده است.

وی اضافه کرد: بخشی از این اعتبارات در اختیار نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و بخش دیگری نیز از منابع کمیته برنامه ریزی شهرستان تامین و هزینه می شود و طراحی و برآورد اولیه این اقدام عمرانی ظرف یک ماه آینده توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای صورت گیخواهد گرفت.

امیری با تشکر از مشارکت خوب مردم و خیران روستای «قلات» در پروژه های عمرانی بیان کرد: برای مواردی مانند تکمیل سالن ورزشی و احداث زمین ورزشی چمن روستایی اعتبار لازم تامین، تصویب و ابلاغ شده و با مشارکت و پیگیری دهیاری اقدامات خوبی به انجام خواهد رسید و لازم است کتابخانه این روستا نیز که در حال احداث است به بهره برداری برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار