بهادر قهرمانی با بیان اینکه کادر درمان این شهرستان، متحمل سختی زیادی شده‌اند، اظهار داشت: با توجه به شلوغی اماکن در مناسبت‌های چند روز اخیر و قرارگیری در وضعیت قرمز، این شهرستان بالاترین رقم فوتی داشته و با پروتکل‌های توصیه‌ای نیز هم خوانی نداشته است.
کد خبر: ۹۸۲۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱ 01 August 2021

تابناک فارس به نقل مهر: بهادر قهرمانی با بیان اینکه کادر درمان این شهرستان، متحمل سختی زیادی شده‌اند، اظهار داشت: با توجه به شلوغی اماکن در مناسبت‌های چند روز اخیر و قرارگیری در وضعیت قرمز، این شهرستان بالاترین رقم فوتی داشته و با پروتکل‌های توصیه‌ای نیز هم خوانی نداشته است.

وی افزود: متأسفانه سویه دلتا بسیار واگیردار بوده و با شیوع بسیار بالایی که ایجاد می‌کند میزان مرگ و میر را نه به طور خطی بلکه به شکل تصاعدی بالا خواهد برد و هر بیمار مبتلا به سویه دلتا ۵ تا ۹ نفر را بطور متوسط مبتلا خواهد کرد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان فیروزآباد با اشاره به اهمیت واکسیناسیون و دعوت از کلیه افراد بالای ۵۵ سال برای مراجعه به پایگاه‌های واکسیناسیون گفت: امروز بیش از هزار نفر واکسینه شده‌اند که تعداد زیادی از این افراد کارکنان نیروی انتظامی و فرهنگیان شهرستان بوده و با توجه به انتظار افزایش مراجعین در روزهای آینده این شبکه آمادگی لازم را در کلیه مراکز شهری و روستایی فراهم نموده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار