رئیس مجمع نمایندگان استان فارس گفت: اگر گزینه انتخابی شورا برای شهرداری در اداره شهر موفق نباشد چوبش را انقلابیون می‌خوردند بنابراین باید با دقت و حساسیت نسبت به انتخاب شهردار اقدام کنند.
کد خبر: ۹۷۸۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸ 13 July 2021

تابناک فارس به نقل از تسنیم: علیرضا پاک فطرت با بیان اینکه امروز بزرگترین وظیفه شورای ششم انتخاب شهردار است، اظهار داشت: این شورا به نام شورای انقلابی آمده ‌بنابراین نمی‌توانیم نسبت به تصمیمات آن بی‌تفاوت باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس با بیان اینکه شهردار انتخابی باید فردی اجرایی باشد و فراتر از جناح‌های سیاسی فکر کند، افزود: شهردار باید سیاستمدار باشد و از آن در جهت پیشرفت شهر استفاده کند نه اینکه شهردار سیاسی باشد و از این سیاست در پوشش کار نکردن خودش استفاده کند.

پاک‌فطرت با بیان اینکه این شهر نیاز به کار و تلاش دارد و بودجه از همه شهروندان تهیه شده و متعلق به همه شهروندان است، بیان کرد: شهروندان می‌توانند از شورا و شهرداری در هر امری مطالبه کنند.

نماینده مردم شیراز در مجلس تصریح کرد: شورای ششم در انتخاب شهردار باز عمل کنند، انتخاب در اتاق‌های دربسته نباشد چراکه بزرگترین کار شورا انتخاب شهردار است.

وی افزود: اگر گزینه انتخابی شورا برای شهرداری در اداره شهر موفق نباشد چوبش را انقلابیون می‌خوردند بنابراین باید با دقت و حساسیت نسبت به انتخاب شهردار اقدام کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس بیان کرد: همه نمایندگان نیز برای پیشرفت و امورات شهر در همه مسائل هر کمکی می‌کنند تا شهر شیراز بهتر از قبل شود و رضایت‌مندی را در شهروندان ایجاد کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار