دادستان عمومی انقلاب اراک گفت: در صدد تدوین بانک اطلاعات قوی مجرمان حرفه‌ای استان هستیم و لازم است که دبیرخانه تلاش داشته باشد.
کد خبر: ۹۷۷۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳ 11 July 2021

به گزارش تابناک مرکزی؛ ربیع الله قربانی گفت: سیاست کاری در مواجهه با مجرمان حرفه‌ای، تشکیل بانک حرفه‌ای روزآمد، اطلاع از آخرین وضعیت حبس مجرمان حرفه‌ای و زمان رهایی و آزادی آنها از زندان و نظارت بعد از آزادی است.

وی ادامه داد: این روند باید به شکلی مدیریت شود که اشراف اطلاعاتی کاملی بر مجرمان حرفه‌ای داشته باشیم تا هر گونه تحرک و اقدام سو مورد کنترل قرار گیرد و اقدامات پیشگیری از وقوع جرم و هزینه ارتکاب جرم را افزایش دهیم تا مجموع این اقدامات به اصلاح مجرمان حرفه‌ای بینجامد.

دادستان عمومی و انقلاب اراک تصریح کرد: به منظور اجرای این دستورالعمل جلسات باید ماهانه تشکیل شود، به تمامی دادستان‌های استان فعال شدن این ستاد و اجرای این دستورالعمل اعلام شده است و امیدواریم فعالیت لازم را در شهرستان‌ها شاهد باشیم.

قربانی در پایان بیان کرد: در صدد تدوین بانک اطلاعات قوی در این راستا هستیم و لازم است که دبیرخانه تلاش داشته باشد تا بیشترین بهره برداری از ظرفیت‌های ستاد برای تحقق اهداف آن صورت گیرد. برای اعمال مدیریت هوشمند باید ظرفیت‌های ممکن آن در دستورالعمل دیده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار